Pregled bibliografske jedinice broj: 410717
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 410717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti
(Perfectionism, goal orientation and academic achievement as predictors of academic self-efficacy)
Autori
Miletić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
08.06
Godina
2009
Stranica
88
Mentor
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Ključne riječi
perfekcionizam; ciljne orijentacije; školski uspjeh; samoefikasnost
(perfectionism; goal orientation; academic achievement; self-efficacy)
Sažetak
Cilj je rada bio ispitati povezanost dimenzija perfekcionizma, ciljnih orijentacija i akademske samoefikasnosti, te provjeriti spolne razlike u ovim dimenzijama. Cilj je također bio utvrditi doprinos perfekcionizma, ciljnih orijentacija i školskog uspjeha u predviđanju akademske samoefikasnosti. Sudionici istraživanja bili su 389 gimnazijalaca. Rezultati su pokazali da mladići značajno više od djevojaka percipiraju visoke standarde i očekivanja drugih ljudi, te vjeruju da prihvaćanje od strane drugih ljudi ovisi o njihovoj uspješnosti. Također je dobiveno da su mladići značajno više usmjereni na izbjegavanje rada od djevojaka. S druge strane, djevojke percipiraju značajno višu vlastitu efikasnost u korištenju samoregulirajućih strategija učenja i višu efikasnost u savladavanju društvenih predmeta, te postižu bolji školski uspjeh. Sebi usmjereni perfekcionizam predviđa sve dimenzije akademske samoefikasnosti, kao i školski uspjeh. Druge dimenzije perfekcionizma negativni su prediktori akadmske samoefikasnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Svjetlana Kolić-Vehovec
(mentor)