Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 410717

Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti


Miletić, Marta
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 410717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti
(Perfectionism, goal orientation and academic achievement as predictors of academic self-efficacy)

Autori
Miletić, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
08.06

Godina
2009

Stranica
88

Mentor
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Ključne riječi
perfekcionizam; ciljne orijentacije; školski uspjeh; samoefikasnost
(perfectionism; goal orientation; academic achievement; self-efficacy)

Sažetak
Cilj je rada bio ispitati povezanost dimenzija perfekcionizma, ciljnih orijentacija i akademske samoefikasnosti, te provjeriti spolne razlike u ovim dimenzijama. Cilj je također bio utvrditi doprinos perfekcionizma, ciljnih orijentacija i školskog uspjeha u predviđanju akademske samoefikasnosti. Sudionici istraživanja bili su 389 gimnazijalaca. Rezultati su pokazali da mladići značajno više od djevojaka percipiraju visoke standarde i očekivanja drugih ljudi, te vjeruju da prihvaćanje od strane drugih ljudi ovisi o njihovoj uspješnosti. Također je dobiveno da su mladići značajno više usmjereni na izbjegavanje rada od djevojaka. S druge strane, djevojke percipiraju značajno višu vlastitu efikasnost u korištenju samoregulirajućih strategija učenja i višu efikasnost u savladavanju društvenih predmeta, te postižu bolji školski uspjeh. Sebi usmjereni perfekcionizam predviđa sve dimenzije akademske samoefikasnosti, kao i školski uspjeh. Druge dimenzije perfekcionizma negativni su prediktori akadmske samoefikasnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Svjetlana Kolić-Vehovec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Marta
Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Miletić, M. (2009) 'Perfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti', diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Marta}, year = {2009}, pages = {88}, keywords = {perfekcionizam, ciljne orijentacije, \v{s}kolski uspjeh, samoefikasnost}, title = {Perfekcionizam, ciljne orijentacije i \v{s}kolski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti}, keyword = {perfekcionizam, ciljne orijentacije, \v{s}kolski uspjeh, samoefikasnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Marta}, year = {2009}, pages = {88}, keywords = {perfectionism, goal orientation, academic achievement, self-efficacy}, title = {Perfectionism, goal orientation and academic achievement as predictors of academic self-efficacy}, keyword = {perfectionism, goal orientation, academic achievement, self-efficacy}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font