Pregled bibliografske jedinice broj: 409934
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva // Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 409934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva
(N/a)
Autori
Erdeljac, Vlasta ; Willer-Gold, Jana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
ISBN
978-953-7210-15-1
Skup
Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
lingvistička kompetencija; implicitno značenje/učenje; eksplicitno znanje/učenje; metajezično znanje; funkcionalno-komunikacijski pristup; normativno-gramatički pristup
(N/a)
Sažetak
Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0743 - Konstrukcija i struktura jezičnog identiteta (Erdeljac, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)
130-0000000-0785 - Proizvodnja i percepcija govora (Liker, Marko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb