Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 40991

Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video tečajeve za početnike


Pavelin, Bogdanka
Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video tečajeve za početnike // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" : knjiga sažetaka
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 33-34 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 40991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video tečajeve za početnike
(Visuals and sound in language teaching - With reference to contemporary video courses for beginners)

Autori
Pavelin, Bogdanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" : knjiga sažetaka / - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996, 33-34

Skup
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
.

Sažetak
Neosporna je važnost vizualne recepcije u nastavi živih jezika, pogotovo u početnoj fazi učenja. Vizualnost je bitan elemenat koji početniku omogućuje aktivno otkrivanje njemu novog i nepoznatog govornog svijeta. Vizualnost u nastavi jezika trebamo sagledavati s najmanje dva aspekta: 1. vizualni dojam kojeg ostvaruje nastavnik svojim posturomimogestualnim (PMG) ponašanjima u razredu, 2. vizualna prezentacija sadržaja i situacija u nastavnom materijalu. Što se potonjeg aspekta tiče, moderna tehnologija nam pruža raznolike mogućnosti korištenja vizualnosti u nastavi jezika. Dapače, u AVGS pristupu nastavi živih jezika možemo pronaći brojne putokaze u tom smislu. Nažalost, suvremeni video tečajevi ograničavaju se na principu tzv. "autentičnosti" interakcije kojeg pruža slika u pokretu. Namjera ovog izlaganja nije u odbacivanju takvog principa, nego u njegovom obogaćivanju drugim načinima korištenja vizualne prezentacije. Tako se u ime takvog principa zasipa početnika raznovrsnim audiovizualnim sadržajima koje on nije u stanju "prihvatiti", ne pružajući mu mogućnost postupnog i "sporijeg" uronjavanja u situaciju s kojom se upoznaje na stranom jeziku. Po našem mišljenju, primjenom AVGS pristupa u video tečajevima za početnike moglo bi se znatno bolje (nego što je zasad slučaj) iskoristiti brojne mogućnosti koje nam pruža korištenje suvremene tehnologije u nastavi živih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
207001

Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Bogdanka Pavelin Lešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavelin, Bogdanka
Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video tečajeve za početnike // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" : knjiga sažetaka
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 33-34 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Pavelin, B. (1996) Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video tečajeve za početnike. U: Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Pavelin, Bogdanka}, year = {1996}, pages = {33-34}, keywords = {.}, title = {Vizualnost i zvuk u nastavi jezika - Uz osvrt na suvremene video te\v{c}ajeve za po\v{c}etnike}, keyword = {.}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavelin, Bogdanka}, year = {1996}, pages = {33-34}, keywords = {.}, title = {Visuals and sound in language teaching - With reference to contemporary video courses for beginners}, keyword = {.}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font