Pregled bibliografske jedinice broj: 409466
Integralni menadžment kvalitete turističke destinacije - modeli javno-privatnog partnerstva
Integralni menadžment kvalitete turističke destinacije - modeli javno-privatnog partnerstva // Javno-privatno partnerstvo - turizam, europska i svjetska iskustva / Perić, Jože (ur.).
Rijeka: Fintrade & Tours, 2007. str. 21-37
CROSBI ID: 409466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integralni menadžment kvalitete turističke destinacije - modeli javno-privatnog partnerstva
(Integrated Quality Management in tourism destination - public-private partnership models)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka ; Cetinski, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Javno-privatno partnerstvo - turizam, europska i svjetska iskustva
Urednik/ci
Perić, Jože
Izdavač
Fintrade & Tours
Grad
Rijeka
Godina
2007
Raspon stranica
21-37
ISBN
978-953-96899-1-7
Ključne riječi
partnerstvo, menadžment, turistička destinacija, kvaliteta, konkuretnost
(partnership, management, tourism destination, quality, competitiveness)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na značenje javnog i privatnog partnerstva u turizmu i hotelskoj industriji Hrvatske. Rad sadrži dvije cjeline – poglavlja. U prvom poglavlju 'Sinergija javnog i privatnog sektora' obrađuje se suvremena teorija i trendovi javno-privatnog partnerstva u turizmu. Detaljnije se obrađuju četiri temeljna područja mogućnosti suradnje: unapređenje privlačnosti destinacije, unapređenje efikasnosti marketinga, unapređenje produktivnosti destinacije i unapređenje menadžmenta destinacije. U drugom poglavlju pod nazivom "Suvremeni modeli menadžmenta turističke destinacije" daje se pregled modela menadžmenta kvalitete i to: Porterov dijamant konkurentnosti, Integralni menadžment kvalitete, Europski model menadžmenta kvalitete i Integrirani sustavi kvalitete (ISO). Proces pridruživanja Hrvatske u Europsku uniju uključuje i stvaranje javno-privatno partnerskih odnosa među državama, unutar države, unutar gospodarstva i unutar poduzeća. Taj proces je nužan i za razvoj turizma u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija