Pregled bibliografske jedinice broj: 40934
Programsko-metodičke osobitosti grupne rehabilitacije djece s posebnim govorno-jezičnim teškoćama
Programsko-metodičke osobitosti grupne rehabilitacije djece s posebnim govorno-jezičnim teškoćama // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" / Buzina, Tanja ; Titl, Ivana (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 23-23 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 40934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programsko-metodičke osobitosti grupne rehabilitacije djece s posebnim govorno-jezičnim teškoćama
(Program-methodical characteristics of group rehabilitation in children with special speech-language problems)
Autori
Dulčić, Adinda ; Ljubić, Janja ; Sirovica, Vera ; Valjak, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
/ Buzina, Tanja ; Titl, Ivana - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996, 23-23
Skup
Znanstveni skup Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
grupna rehabilitacija ; govorni poremećaji
(group rehabilitation ; speech disorders)
Sažetak
Unatrag desetak godina u školski odjel Poliklinike SUVAG, pored djece oštećena sluha, upućuju se i djeca urednog sluha, ali s dijagnosticiranim posebnim govorno-jezičnim teškoćama. Zbog vrste i stupnja prisutnih govorno-jezičnih teškoća ovi učenici nisu u mogućnosti svoje osnovno školovanje započeti i uspješno završiti u redovnim osnovnim školama. Primjenom specifičnih rehabilitacijskih postupaka u radu po verbotonalnoj metodi ovim se učenicima omogućava savladavanje osnovnoškolskih edukacijskih sadržaja primjereno njihovim mogućnostima uz usporedan kontinuirani i grupni i individualni rad na saniranju njihovih razvojnih teškoća. Uz opis specifičnosti ovog poremaćaja koji se osim na govorno-jezičnom planu očituje i u smetnjama u kognitivnim procesima, percepciji, imaginaciji i sl., autori opisuju verbotonalne postupke u radu na usvajanju odgojno-obrazovnih sadržaja, razvoju slušanja i govora, te prevladavanju dodatnih teškoća. Kako su svi ovi postupci usmjereni na stvaranje uvjeta za uključivanje ovih učenika u redovne osnovne škole, u radu se iznose i podaci o integraciji u proteklih deset godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-207001 - Polisenzorika slušanja (Guberina, Petar, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Profili:
Adinda Dulčić
(autor)