Pregled bibliografske jedinice broj: 40931
Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti
Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" / Buzina, Tanja ; Titl, Ivana (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 21-21 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 40931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena verbotonalne metode u metodici
nastave povijesti
(Application of verbotonal method in
history teaching methods)
Autori
Manojlović, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
/ Buzina, Tanja ; Titl, Ivana - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996, 21-21
Skup
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
verbotonalna metoda ; nastava povijesti
(verbotonal method ; history teaching)
Sažetak
Povijest kao nastavni predmet ne uključuje u svoje sadržaje samo usvajanje podataka i upoznavanje učenika s najvažnijim događajima iz prošlosti čovjeka, nego zahtijeva uočavanje uzročno posljedičnih veza i praćenje pojava i procesa u društvu. Takav način zaključivanja zahtijeva analitičko, sintetičko i apstraktno mišljenje. Samo poimanje vremena i veze vremena i prostora, iziskuju višu razinu razumijevanja stvarnosti. Mnogi učenici u dobi od 10. do 13. godina nisu došli do faze kada mogu tako razmišljati. Verbotonalna metoda sa svojim specifičnim postupcima omogućava učenicima, pacijentima Poliklinike SUVAG, da nakon poimanja svoga tijela, zatim svog tijela u odnosu na neposredan prostor oko sebe, shvate sebe i u najširem kontekstu kojeg čine vremenske i prostorne koordinate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti