Pregled bibliografske jedinice broj: 40928
Uvod u dramski odgoj prema verbotonalnom sistemu
Uvod u dramski odgoj prema verbotonalnom sistemu // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" / Buzina, Tanja ; Titl, Ivana (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 20-21 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 40928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvod u dramski odgoj prema verbotonalnom sistemu
(Introduction into dramatic education according to the Verbotonal System)
Autori
Obad, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
/ Buzina, Tanja ; Titl, Ivana - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996, 20-21
Skup
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
.
Sažetak
Specifičnost verbotonalnog sistema je njegovo bogatstvo koje se potvrđuje u iznalaženju uvijek novih formi rada, koje uputpunjuju već postojeće forme. Povezujući razne aspekte i forme rada u svrhu sintetizacije finalnog djela, ritmičkim stimulacijama i muzičkim stimulacijama pridružuju se i stimulacije putem drame. To je jedinstven rehabilitacijski proces u svijetu koji kroz ova tri vida umjetničkih stimulacija daje i najbolje rezultate. Što će dati dramski odgoj kao metoda rada?
To je otvaranje, oslobađanje, komunikacija, socijalizacija, spontanost, sposobnost imaginacije nepostojećih predmeta. Ova posljednja je najvažnija jer ona stvara apstrakciju i tako daje mogućnost da uspostave relaciju između de Saussureovog "langue" što znači misao i "parole" što znači izgovorena riječ. I sve to treba postići kroz neprimjetan put dječje igre, oslikavajući svakodnevne životne situacije u dramskoj improvizaciji u kojoj su sadržani elementi svih mogućih situacija koje će djeca susresti u životu ili već danas sudjeluju u njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti