Pregled bibliografske jedinice broj: 409093
Javnost i novi mediji
Javnost i novi mediji // Novi mediji - nove tehnologije - novi moral / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 77-94
CROSBI ID: 409093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Javnost i novi mediji
(The Publicity and New Media)
Autori
Šišak, Marinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Novi mediji - nove tehnologije - novi moral
Urednik/ci
Labaš, Danijel
Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
77-94
ISBN
978-953-6682-82-9
Ključne riječi
javnost, novi mediji, informacija, manipulacija
(publicity, new media, information, manipulation)
Sažetak
U radu se razmatraju temeljni pojmovi komunikacijske znanosti: informacija, javnost, javno mnijenje, u odnosu na društvene i političke prakse, te utjecaj klasično pojmljenih kategorija i sredstava informiranja u novim okolnostima koje karakterizira snažan i brz razvoj novih medija. Također, u radu se analiziraju posljedice utjecaja novih medija na javnost, transformacija javnosti s obzirom na globalni utjecaj novih medija. Zasad se može utvrditi da su promjene znatne, ali samo na pojavnoj razini dok će dublje promjene vjerojatno tek uslijediti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Pranjić, Marko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Marinko Šišak
(autor)