Pregled bibliografske jedinice broj: 409018
Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu
Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 79-118
CROSBI ID: 409018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu
(Current state, problems and needs in the area of gifted students welfare in Croatian school system)
Autori
Vojnović, Narcisa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Urednik/ci
Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
79-118
ISBN
978-953-6218-32-5
Ključne riječi
identifikacija darovitih, podrška darovitima
(identification of gifted students, support for gifted students)
Sažetak
U poglavlju su izneseni podaci o iskazanim interesima i potrebama za stručnim usavršavanjem u području darovitosti od strane stručnih suradnika u školama i nastavnika. Izneseni su i podaci o stanju identifikacije darovitih u hrvatskim školama, te se govori o potrebi za usavršavanjem i unapređivanjem identifikacijskih postupaka i mogućnostima i potrebama unapređivanja rada i podrške darovitima. Izneseni su i podaci o provođenju akceleracije. U poglavlju se dalje ukazuje na potrebu za razvojem sustava potpore darovitima te o potrebi za vođenje baze podataka o darovitoj djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Narcisa Manojlović
(autor)