Pregled bibliografske jedinice broj: 408973
Psihološko savjetovanje u području darovitosti
Psihološko savjetovanje u području darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 61-78
CROSBI ID: 408973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihološko savjetovanje u području darovitosti
(Psychological counselling in the area of giftedness)
Autori
Arambašić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Urednik/ci
Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
61-78
ISBN
978-953-6218-32-5
Ključne riječi
psihološko savjetovanje, darovitost
(psychological counselling, giftedness)
Sažetak
U poglavlju se najprije govori općenito o psihološkom savjetovanju, a nakon toga o emocionalno-socijalnom razvoju darovite djece, indikacijama za psihološko savjetovanje u području darovitosti i najčešćim temama u procesu savjetovanja te o psihološkom savjetovanju darovitih odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Arambašić
(autor)