Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 408914

Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela


Klarić, A.
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 408914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela
(Measuring marketing effectivness in postal banking using BSC model)

Autori
Klarić, A.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
11.12

Godina
2008

Stranica
165

Mentor
Tomašević Lišanin, M.

Ključne riječi
marktinška strategija; upješnost; BSC
(marketing strategy; effectivness; BSC)

Sažetak
Magistarski rad obrađuje mogućnosti primjene i operativne provedbe BSC modela u poslovnom okruženju poštanskog bankarstva

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Klarić, A.
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Klarić, A. (2008) 'Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela', magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, A.}, year = {2008}, pages = {165}, keywords = {marktin\v{s}ka strategija, upje\v{s}nost, BSC}, title = {Mjerenje uspje\v{s}nosti marketin\v{s}ke strategije u po\v{s}tanskom bankarstvu uz pomo\'{c} BSC modela}, keyword = {marktin\v{s}ka strategija, upje\v{s}nost, BSC}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, A.}, year = {2008}, pages = {165}, keywords = {marketing strategy, effectivness, BSC}, title = {Measuring marketing effectivness in postal banking using BSC model}, keyword = {marketing strategy, effectivness, BSC}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font