Pregled bibliografske jedinice broj: 408914
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 408914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela
(Measuring marketing effectivness in postal banking using BSC model)
Autori
Klarić, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
11.12
Godina
2008
Stranica
165
Mentor
Tomašević Lišanin, M.
Ključne riječi
marktinška strategija; upješnost; BSC
(marketing strategy; effectivness; BSC)
Sažetak
Magistarski rad obrađuje mogućnosti primjene i operativne provedbe BSC modela u poslovnom okruženju poštanskog bankarstva
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb