Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 408710

Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja


Šagud, Mirjana
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Osijek, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 408710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja
(Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning)

Autori
Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgojitelj; dječji vrtić; cjeloživotno učenje
(preschool teacher; kindergarten; lifelong learning)

Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Osijek, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šagud, M. (2009) Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja. U: Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2009}, keywords = {odgojitelj, dje\v{c}ji vrti\'{c}, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Odgojno and \#8211; obrazovna praksa and \#8211; mjesto kontinuiranog u\v{c}enja odgajatelja}, keyword = {odgojitelj, dje\v{c}ji vrti\'{c}, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2009}, keywords = {preschool teacher, kindergarten, lifelong learning}, title = {Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning}, keyword = {preschool teacher, kindergarten, lifelong learning}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font