Pregled bibliografske jedinice broj: 408710
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Osijek, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 408710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja
(Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning)
Autori
Šagud, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgojitelj; dječji vrtić; cjeloživotno učenje
(preschool teacher; kindergarten; lifelong learning)
Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Šagud
(autor)