Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 408699

Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula


Petrović-Sočo, Biserka; Šagud, Mirjana
Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 408699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
(Action research - continuous changing and cooperative building of curriculum)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007, 93-102

ISBN
978-953-7237-07-3

Skup
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.05.2005. - 21.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; kurikulum
(action research; curriculum)

Sažetak
U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova o odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekata razvoja. Akcijska istraživanja pomažu odgajatelju u mijenjanju tradicionalne paradigme učenja i poučavanja predškolskog djeteta. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od strane praktičara. U njima odgajatelji, uz pomoć svojih suradnika, sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te predlažu novu strategiju. Znanstveni doprinos rada je u teorijskom razmatranju akcijskih istraživanja kao kvalitativnog pristupa razumijevanja i mijenjanja aktualne odgojno – obrazovne prakse te iznošenja nekih primjera provedenih akcijskih istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka; Šagud, Mirjana
Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petrović-Sočo, B. & Šagud, M. (2007) Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula. U: Bacalja, R. (ur.)Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka and \v{S}agud, Mirjana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2007}, pages = {93-102}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, kurikulum}, isbn = {978-953-7237-07-3}, title = {Akcijsko istra\v{z}ivanje – kontinuirano mijenjanje i zajedni\v{c}ko izgra\djivanje kurikula}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, kurikulum}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka and \v{S}agud, Mirjana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2007}, pages = {93-102}, keywords = {action research, curriculum}, isbn = {978-953-7237-07-3}, title = {Action research - continuous changing and cooperative building of curriculum}, keyword = {action research, curriculum}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font