Pregled bibliografske jedinice broj: 408403
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 125-131
CROSBI ID: 408403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove
(Lifelong learning for sustainable development from the perspective of culture of educational institutions)
Autori
Vujičić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
125-131
ISBN
978-953-98445-4-5
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, kultura, kultura odgojno – obrazovne ustanove, održivi razvoj
(: lifelong learning, culture, culture of educational institutions, sustainable)
Sažetak
U promišljanju o održivom razvoju izdvajamo njegovo određenje kao dinamičnog, razvojnog koncepta u osposobljavanju ljudi svih dobi za učenje tijekom cijeloga života u preuzimanju odgovornosti za stvaranje održive budućnosti. Promjene u društvu predstavljaju izazov za kulturu neke odgojno-obrazovne ustanove, vezano uz učenje, učeničku populaciju, organizacijsko upravljanje, brzi tehnološki napredak ili promijenjenu ulogu žena. Kontinuirano mijenjanje i zajedničko građenje, sukonstruiranje znanja, temelji se na tumačenju odgojno-obrazovne ustanove kao sustava čije je funkcioniranje složeno, dinamično i ovisno o mnogo međusobno povezanih varijabli, a kultura je vrijednost ili način življenja, način na koji promišljamo i razvijamo sustav vrijednosti o odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Lidija Vujičić
(autor)