Pregled bibliografske jedinice broj: 408005
Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga
Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga // Lahor (Zagreb. 2006), 2 (2008), 6; 183-197 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 408005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga
(Theoretical framework for placement testing of Croatian as L2)
Autori
Cvikić, Lidija ; Bošnjak, Marija
Izvornik
Lahor (Zagreb. 2006) (1846-2197) 2
(2008), 6;
183-197
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
razredbeni ispit ; gramatika ; hrvatski kao J2 ; jezično ispitivanje
(placement test ; Croatian as L2 ; language assessment)
Sažetak
Razredbeni su ispiti namijenjeni odabiru kandidata za upis i smještanje u skupine na fakultete i druga učilišta po nekim kriterijima. Vrlo je važno da budu pouzdani i valjani, posebno kada je to presudno i za ispitanike i za programe kojima pristupaju, poput vrlo kratkih intenzivnih tečajeva. U ovome se radu raspravlja o različitim vrstama razredbenih jezičnih ispita te navodi primjer jednoga takvoga ispita inojezičnoga hrvatskoga. Navode se kriteriji njihove podjele i temeljna načela njihove izrade. Propituje se i položaj gramatike u suvremenoj nastavi stranoga jezika te ispitivanju jezičnoga znanja. Razlaže se i teorijski okvir jednoga postojećega razredbenoga ispita za sveučilišni tečaj inojezičnoga hrvatskoga te se pokazuje njegova prikladnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je u cjelosti dostupan na web-portalu znanstvenih časopisa Hrčak.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Cvikić
(autor)