Pregled bibliografske jedinice broj: 407774
Utjecaj roditeljskoga obrazovanja i učestalosti čitanja priče na rječnik djece predškolske dobi
Utjecaj roditeljskoga obrazovanja i učestalosti čitanja priče na rječnik djece predškolske dobi, 2007., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 407774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj roditeljskoga obrazovanja i učestalosti čitanja priče na rječnik djece predškolske dobi
(Influence of parents education and story reading on vocabulary of preschool children)
Autori
Maša Jakubin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
03.03
Godina
2007
Stranica
45
Mentor
Melita Kovačević
Ključne riječi
rječnik; socioekonomski status; čitanje priča
(vocabulary; socioeconomic status; story reading)
Sažetak
U radu se ispituje utjecaj roditeljskoga obrazovanja i učestalosti roditeljskoga čitanja priča na rječnik djece predškolske dobi. Rječnik je ispitan Peabody slikovnim test rječnikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(mentor)