Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 407768

Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije


Vizek Vidović, Vlasta
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 67-75


CROSBI ID: 407768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije
(Model of competence-based curriculum)

Autori
Vizek Vidović, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
67-75

ISBN
978-953-175-333-3

Ključne riječi
kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma
(competence-based curriculum, curriculum planning model)

Sažetak
Predloženi modela razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
Rad je nastao u okviru projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlasta Vizek Vidović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vizek Vidović, Vlasta
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 67-75
Vizek Vidović, V. (2009) Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 67-75.
@inbook{inbook, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {67-75}, keywords = {kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije}, keyword = {kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {67-75}, keywords = {competence-based curriculum, curriculum planning model}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Model of competence-based curriculum}, keyword = {competence-based curriculum, curriculum planning model}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font