Pregled bibliografske jedinice broj: 407768
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 67-75
CROSBI ID: 407768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije
(Model of competence-based curriculum)
Autori
Vizek Vidović, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
67-75
ISBN
978-953-175-333-3
Ključne riječi
kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma
(competence-based curriculum, curriculum planning model)
Sažetak
Predloženi modela razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
Rad je nastao u okviru projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Vlasta Vizek Vidović
(autor)