Pregled bibliografske jedinice broj: 407595
Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: Korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje
Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: Korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje // Časopis za visoko obrazovanje, 2 (2007), 87-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 407595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Državna matura u hrvatskim srednjim školama i upisna politika u visokom obrazovanju: Korištenje rezultata državne mature za upise u visoko obrazovanje
(The State Graduate Exam in Croatian Secondary Schools and Admission Policy in Higher Education: Using Results of the State Graduation Exam for Admission into Higher Education)
Autori
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka
Izvornik
Časopis za visoko obrazovanje (1846-5277) 2
(2007);
87-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
državna matura; upisna politika u visokom obrazovanju; klasifikacijski postupci
(state graduation exam; "state matura"; university admission policy; university entrance exams)
Sažetak
Uvođenjem državne mature u četverogodišnje srednje škole standardizirat će se provjera znanja u srednjoškolskom obrazovanju, ostvareni rezultati postat će transparenti i usporedivi. Ovim se pristupom visokoškolskim ustanovama omogućuje objektivniji uvid u školska postignuća pristupnika i kvalitetniji probir kandidata za upis na studij. U tekstu se razmatra postojeće stanje u visokoškolskoj upisnoj politici i mogućnosti korištenja rezultata državne mature umjesto postojećih selekcijskih postupaka za upise u visoko obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija