Pregled bibliografske jedinice broj: 407520
Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja
Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja. Zagreb: Spektar Media, 2008 (prirucnik)
CROSBI ID: 407520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja
(Kindergarten- learning community, a place of dialogue, cooperation and mutual learning)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Spektar Media
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
223
ISBN
978-953-7470-09-8
Ključne riječi
dječji vrtić; zajednica koja uči
(kindergarten; learning community)
Sažetak
Pretvorba u zajednicu koja uči predstavlja kontinuitet razvoja vrtića, tj. stalno upoznavanje, mijenjanje i dograđivanje teorija koje rukovode njegovom praksom, ali i stalno izgrađivanje te prakse. Vrtić je toliko dugo kvalitetan koliko se dugo razvija, on promjenu smatra sastavnim dijelom svog postojanja. Svaki se vrtić mijenja i razvija sustavno, cjelovito i na svoj jedinstveni način. U vrtiću-zajednici koja uči razvija se svijest ljudi o međusovnoj, interaktivnoj povezanosti svih dijelova vrtića, kao i povezanosti vrtića sa širim društvenim kontekstom. U njemu se učenje smatra cjeloživotnim procesom koji daleko prelazi okvire određenog životnog razdoblja čovjeka ili njegove formalne izobrazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)