Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 40726

Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu


Borić, Edita; Lelas, Zdenka
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu // Život i škola, - (2000), 3; 103-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 40726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
(The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods)

Autori
Borić, Edita ; Lelas, Zdenka

Izvornik
Život i škola (2000), 3; 103-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
biocenoza livade; frontalni; skupni i rad u paru
(meadow biocenoses; ex-cathedra approach; group and pair work)

Sažetak
Istraživana je efikasnost učenja biocenoza livada na terenu različitim oblicima rada i to frontalnim, skupnim i u paru. Uzorak čini 247 učenika šestih razreda (starosti 13 godina) osnovnih škola u Osijeku. U istraživanju su primjenjeni instrumenti ispitivanja: ispit znanja, anketa i intervju učenika. Ispitom znanja je dokazano da je najefikasnije učenje biocenoza livada na terenu radom u skupinama, zatim radom u paru, a najmanje efikasno je frontalno učenje. Analizom ankete i intervjua učenika utvrđeno je također njihovo opredjeljenje za skupni oblik rada, potom za rad u paru, a najmanje za frontalni oblik rada. Učenici predlažu organiziranje nastave što više u prirodi i neposrednom okolišu škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122009

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Lelas, Zdenka
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu // Život i škola, - (2000), 3; 103-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Borić, E. & Lelas, Z. (2000) Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu. Život i škola, - (3), 103-110.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Lelas, Zdenka}, year = {2000}, pages = {103-110}, keywords = {biocenoza livade, frontalni, skupni i rad u paru}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {-}, number = {3}, title = {Efikasnost u\v{c}enja biocenoza livada razli\v{c}itim oblicima rada na terenu}, keyword = {biocenoza livade, frontalni, skupni i rad u paru} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Lelas, Zdenka}, year = {2000}, pages = {103-110}, keywords = {meadow biocenoses, ex-cathedra approach, group and pair work}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {-}, number = {3}, title = {The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods}, keyword = {meadow biocenoses, ex-cathedra approach, group and pair work} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font