Pregled bibliografske jedinice broj: 40726
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu // Život i škola, - (2000), 3; 103-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 40726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
(The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods)
Autori
Borić, Edita ; Lelas, Zdenka
Izvornik
Život i škola
(2000), 3;
103-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
biocenoza livade; frontalni; skupni i rad u paru
(meadow biocenoses; ex-cathedra approach; group and pair work)
Sažetak
Istraživana je efikasnost učenja biocenoza livada na terenu različitim oblicima rada i to frontalnim, skupnim i u paru. Uzorak čini 247 učenika šestih razreda (starosti 13 godina) osnovnih škola u Osijeku. U istraživanju su primjenjeni instrumenti ispitivanja: ispit znanja, anketa i intervju učenika. Ispitom znanja je dokazano da je najefikasnije učenje biocenoza livada na terenu radom u skupinama, zatim radom u paru, a najmanje efikasno je frontalno učenje. Analizom ankete i intervjua učenika utvrđeno je također njihovo opredjeljenje za skupni oblik rada, potom za rad u paru, a najmanje za frontalni oblik rada. Učenici predlažu organiziranje nastave što više u prirodi i neposrednom okolišu škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija