Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 407253

Branding


Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, Sandra
Branding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86


CROSBI ID: 407253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Branding

Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Pandža, Irena ; Horvat, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strategic Marketing and Retail Thought

Urednik/ci
Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D.

Izdavač
Accent Press

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
67-86

ISBN
978-953-99762-6-0

Ključne riječi
brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding

Sažetak
U poglavlju se razrađuje koncept upravljanja markama preko osnovnih elementa marke, razmatranja važnosti maraka za tvrtke, važnosti maraka za klijente. Pojašnjavaju se osnovne vrste maraka. Detaljnije su opisane moguće strategije širenja maraka s naglaskom na prednosti i nedostatke širenja maraka. Također, dio rada je posvećen i co-brandingu i povezivanjima maraka.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
177-0680722-3581 - Značaj sukcesije za očuvanje bioraznolikosti Mediteranske vegetacijske regije (Kamenjarin, Juraj, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, Sandra
Branding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86
Vranešević, T., Mandić, M., Pandža, I. & Horvat, S. (2008) Branding. U: Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.) Strategic Marketing and Retail Thought. Zagreb, Accent Press, str. 67-86.
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav and Pand\v{z}a, Irena and Horvat, Sandra}, year = {2008}, pages = {67-86}, keywords = {brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding}, isbn = {978-953-99762-6-0}, title = {Branding}, keyword = {brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav and Pand\v{z}a, Irena and Horvat, Sandra}, year = {2008}, pages = {67-86}, keywords = {brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding}, isbn = {978-953-99762-6-0}, title = {Branding}, keyword = {brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font