Pregled bibliografske jedinice broj: 407253
Branding
Branding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86
CROSBI ID: 407253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Branding
Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Pandža, Irena ; Horvat, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Strategic Marketing and Retail Thought
Urednik/ci
Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D.
Izdavač
Accent Press
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
67-86
ISBN
978-953-99762-6-0
Ključne riječi
brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding
Sažetak
U poglavlju se razrađuje koncept upravljanja markama preko osnovnih elementa marke, razmatranja važnosti maraka za tvrtke, važnosti maraka za klijente. Pojašnjavaju se osnovne vrste maraka. Detaljnije su opisane moguće strategije širenja maraka s naglaskom na prednosti i nedostatke širenja maraka. Također, dio rada je posvećen i co-brandingu i povezivanjima maraka.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
177-0680722-3581 - Značaj sukcesije za očuvanje bioraznolikosti Mediteranske vegetacijske regije (Kamenjarin, Juraj, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Irena Pandža Bajs
(autor)
Miroslav Mandić
(autor)
Tihomir Vranešević
(autor)
Sandra Horvat
(autor)