Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 407215

Theory on Museum Marketing and Communication


Šola, Tomislav
Theory on Museum Marketing and Communication // Imatge i comunicacio museus i altres experiencies
Tarragona, Španjolska, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 407215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Theory on Museum Marketing and Communication

Autori
Šola, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Imatge i comunicacio museus i altres experiencies

Mjesto i datum
Tarragona, Španjolska, 30.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
museums; marketing; communications

Sažetak
The presentation focuses on the communicative role of museums in the scope of marketing and its practices in the cultral domain, that is, the heritage institutions, with a special emphasis on museums.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301679-3291 - Hrvatski identitet u marketingu mjesta i razvojnoj strategiji (Šola, Tomislav, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šola (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Tomislav
Theory on Museum Marketing and Communication // Imatge i comunicacio museus i altres experiencies
Tarragona, Španjolska, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Šola, T. (2009) Theory on Museum Marketing and Communication. U: Imatge i comunicacio museus i altres experiencies.
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2009}, keywords = {museums, marketing, communications}, title = {Theory on Museum Marketing and Communication}, keyword = {museums, marketing, communications}, publisherplace = {Tarragona, \v{S}panjolska} }
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2009}, keywords = {museums, marketing, communications}, title = {Theory on Museum Marketing and Communication}, keyword = {museums, marketing, communications}, publisherplace = {Tarragona, \v{S}panjolska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font