Pregled bibliografske jedinice broj: 407215
Theory on Museum Marketing and Communication
Theory on Museum Marketing and Communication // Imatge i comunicacio museus i altres experiencies
Tarragona, Španjolska, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 407215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Theory on Museum Marketing and Communication
Autori
Šola, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Imatge i comunicacio museus i altres experiencies
Mjesto i datum
Tarragona, Španjolska, 30.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
museums; marketing; communications
Sažetak
The presentation focuses on the communicative role of museums in the scope of marketing and its practices in the cultral domain, that is, the heritage institutions, with a special emphasis on museums.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301679-3291 - Hrvatski identitet u marketingu mjesta i razvojnoj strategiji (Šola, Tomislav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Tomislav Šola
(autor)