Pregled bibliografske jedinice broj: 406858
Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu
Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu // Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 207-230
CROSBI ID: 406858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu
(Are Multiculturalism and national Identity Opposed Concepts or Teaching in a Social Context)
Autori
Matanović, Damir ; Marković Matanović Ivančica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama
Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2009
Raspon stranica
207-230
ISBN
978-953-6965-16-8
Ključne riječi
multikulturalizam, interkulturalizam, učenje povijesti
(multiculturalism, interculturalism, teaching history)
Sažetak
Autori problematiziraju nastavu povijesti kroz dilemu istaknutu u naslovu. Analizirajući stanje u hrvatskoj nastavi povijesti u zadnjih 16 godina uočava se izrazito velik udio tema koje su iz domene nacionalne povijesti te imaju cilj izgradnju nacionalnog identiteta. Stanje u Hrvatskoj se komparira s zemljama iz okuržja te s širim krugom zemalja Europske unije te se u radu ukazuje na nove mogućnosti pristupa povijesnim temama u hrvatskim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
226-2261681-1321 - Hrvatski kulturni krajolici (Matanović, Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek