Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 406826

Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga


Severović, Kornelija; Žajdela, Nikolina; Cvetković Šoštarić, Bojana
Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1 (2009), 147-160 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 406826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga
(Conceptual model as a tool for the management of quality banking services)

Autori
Severović, Kornelija ; Žajdela, Nikolina ; Cvetković Šoštarić, Bojana

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 1 (2009); 147-160

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta servisa; klijenti/potrošači; menadžment; upravljanje kvalitetom; konceptualno modeliranje
(quality of service; clients / customers; management; quality management; a conceptual modeling)

Sažetak
The aim of the paper is to show and describe the functioning of the banking system in terms of establishing quality of service delivery to customers, and recognize the basic guidelines for increasing the banking services quality. As the banking system is very dynamic and complex in order to optimize parameters of quality business, bank made the conceptual model that alow further research through simulation models.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161711-1707 - KONCEPTUALNO MODELIRANJE KOMPLEKSNIH SUSTAVA (Dušak, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Nikolina Žajdela (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Severović, Kornelija; Žajdela, Nikolina; Cvetković Šoštarić, Bojana
Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1 (2009), 147-160 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Severović, K., Žajdela, N. & Cvetković Šoštarić, B. (2009) Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1, 147-160.
@article{article, author = {Severovi\'{c}, Kornelija and \v{Z}ajdela, Nikolina and Cvetkovi\'{c} \v{S}o\v{s}tari\'{c}, Bojana}, year = {2009}, pages = {147-160}, keywords = {kvaliteta servisa, klijenti/potro\v{s}a\v{c}i, menad\v{z}ment, upravljanje kvalitetom, konceptualno modeliranje}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga}, keyword = {kvaliteta servisa, klijenti/potro\v{s}a\v{c}i, menad\v{z}ment, upravljanje kvalitetom, konceptualno modeliranje} }
@article{article, author = {Severovi\'{c}, Kornelija and \v{Z}ajdela, Nikolina and Cvetkovi\'{c} \v{S}o\v{s}tari\'{c}, Bojana}, year = {2009}, pages = {147-160}, keywords = {quality of service, clients / customers, management, quality management, a conceptual modeling}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Conceptual model as a tool for the management of quality banking services}, keyword = {quality of service, clients / customers, management, quality management, a conceptual modeling} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • San Diego
  • usa
  • Referativnyi Zhurnal (Abstracts Journal)
  • Moskva, Rusija
  • cab International
  • Wallingford
  • United Kingdom





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font