Pregled bibliografske jedinice broj: 40643
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu, 1997., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 40643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
(A contribution to the increase of service quality in a distributed private switching system)
Autori
Jevtić, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
27.02
Godina
1997
Stranica
137
Mentor
Lovrek, Ignac
Neposredni voditelj
Lovrek, Ignac
Ključne riječi
kakvoća usluge; mjerenje prometa; neuspješnost poziva; međudjelovanje svojstava; rekurentna neuronska mreža; višeslojni perceptron
(quality of service; traffic measurement; unsuccessful calls; feature interactions; recurrent neural network; multilayer perceptron)
Sažetak
Mjerenja i izračunavanja prikazana u ovom radu usmjerena su na otkrivanje uzroka neuspješnosti poziva u privatnom komutacijskom sustavu (PBX). Pažnja je posvećena lokalnom komuniciranju govorom - za pozive koji imaju izvorište i odredište unutar promatranog PBX-a.
Neuspješnost poziva izračunata je pomoću uvedenog algoritma upotrebom podataka dobivenih mjerenjem. Rezultati mjerenja i izračunavanja prikazani su grafički i numerički. Naznačeni su značajni uzroci neuspješnosti poziva, te je navedeno rješenje koje može biti upotrijebljeno za poboljšanje kakvoće usluge. Rješenje je iznađeno u proširenju skupa specijaliziranih resursa komutacijskog sustava u jedinicama inteligentne periferije. Uvođenje govora u proces upravljanja pozivom je ključna pretpostavka, pa je stoga stoga implementacija govora u obradu poziva analizirana kao temeljni element za poboljšanje kakvoće usluge u PBX.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika