Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 40643

Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu


Jevtić, Dragan
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu, 1997., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 40643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
(A contribution to the increase of service quality in a distributed private switching system)

Autori
Jevtić, Dragan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
27.02

Godina
1997

Stranica
137

Mentor
Lovrek, Ignac

Neposredni voditelj
Lovrek, Ignac

Ključne riječi
kakvoća usluge; mjerenje prometa; neuspješnost poziva; međudjelovanje svojstava; rekurentna neuronska mreža; višeslojni perceptron
(quality of service; traffic measurement; unsuccessful calls; feature interactions; recurrent neural network; multilayer perceptron)

Sažetak
Mjerenja i izračunavanja prikazana u ovom radu usmjerena su na otkrivanje uzroka neuspješnosti poziva u privatnom komutacijskom sustavu (PBX). Pažnja je posvećena lokalnom komuniciranju govorom - za pozive koji imaju izvorište i odredište unutar promatranog PBX-a. Neuspješnost poziva izračunata je pomoću uvedenog algoritma upotrebom podataka dobivenih mjerenjem. Rezultati mjerenja i izračunavanja prikazani su grafički i numerički. Naznačeni su značajni uzroci neuspješnosti poziva, te je navedeno rješenje koje može biti upotrijebljeno za poboljšanje kakvoće usluge. Rješenje je iznađeno u proširenju skupa specijaliziranih resursa komutacijskog sustava u jedinicama inteligentne periferije. Uvođenje govora u proces upravljanja pozivom je ključna pretpostavka, pa je stoga stoga implementacija govora u obradu poziva analizirana kao temeljni element za poboljšanje kakvoće usluge u PBX.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika



POVEZANOST RADA


Projekti:
036030

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dragan Jevtić (autor)

Avatar Url Ignac Lovrek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jevtić, Dragan
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu, 1997., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Jevtić, D. (1997) 'Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu', doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jevti\'{c}, Dragan}, year = {1997}, pages = {137}, keywords = {kakvo\'{c}a usluge, mjerenje prometa, neuspje\v{s}nost poziva, me\djudjelovanje svojstava, rekurentna neuronska mre\v{z}a, vi\v{s}eslojni perceptron}, title = {Prilog pove\'{c}anju kakvo\'{c}e usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu}, keyword = {kakvo\'{c}a usluge, mjerenje prometa, neuspje\v{s}nost poziva, me\djudjelovanje svojstava, rekurentna neuronska mre\v{z}a, vi\v{s}eslojni perceptron}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jevti\'{c}, Dragan}, year = {1997}, pages = {137}, keywords = {quality of service, traffic measurement, unsuccessful calls, feature interactions, recurrent neural network, multilayer perceptron}, title = {A contribution to the increase of service quality in a distributed private switching system}, keyword = {quality of service, traffic measurement, unsuccessful calls, feature interactions, recurrent neural network, multilayer perceptron}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font