Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 406159

Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici


Berlengi, Vedrana
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 406159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici
(Listening comprehension - the proficiency of the future teachers of French and of their potential students)

Autori
Berlengi, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko - Zagreb : Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 57-64

ISBN
978-953-6456-97-0

Skup
XXII. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku "Lingvistika javne komunikacije"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
francuski jezik; vještina slušanja
(French foreign language; listening)

Sažetak
Većina studenata sadašnje četvrte godine studija francuskog jezika i književnosti upisala se na studij bez ikakvog jezičnog predznanja, a od njih se očekuje da do kraja studija steknu razinu C1 s elementima C2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Budući da smatramo da je vještina slušanja najmanje zastupljena u programu studija, u ovom nas radu zanima jesu li studenti ovladali razinom B2 u vještini slušanja i time se približili svome cilju, kakvi su njihovi rezultati u odnosu na učenike koji jezik uče na tečaju francuskog jezika, te koja su razmišljanja studenata o zastupljenosti pojedinih jezičnih vještina u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)
130-1300869-0633 - Romanske gramatike za govornike hrvatskog (Varga, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vedrana Berlengi (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berlengi, Vedrana
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berlengi, V. (2009) Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici. U: Brdar, M., Omazić, M., Belaj, B. & Kuna, B. (ur.)Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika.
@article{article, author = {Berlengi, Vedrana}, year = {2009}, pages = {57-64}, keywords = {francuski jezik, vje\v{s}tina slu\v{s}anja}, isbn = {978-953-6456-97-0}, title = {Vje\v{s}tina slu\v{s}anja – kako njome vladaju budu\'{c}i nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni u\v{c}enici}, keyword = {francuski jezik, vje\v{s}tina slu\v{s}anja}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Berlengi, Vedrana}, year = {2009}, pages = {57-64}, keywords = {French foreign language, listening}, isbn = {978-953-6456-97-0}, title = {Listening comprehension - the proficiency of the future teachers of French and of their potential students}, keyword = {French foreign language, listening}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font