Pregled bibliografske jedinice broj: 406159
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 406159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici
(Listening comprehension - the proficiency of the future teachers of French and of their potential students)
Autori
Berlengi, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika
/ Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko - Zagreb : Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 57-64
ISBN
978-953-6456-97-0
Skup
XXII. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku "Lingvistika javne komunikacije"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
francuski jezik; vještina slušanja
(French foreign language; listening)
Sažetak
Većina studenata sadašnje četvrte godine studija francuskog jezika i književnosti upisala se na studij bez ikakvog jezičnog predznanja, a od njih se očekuje da do kraja studija steknu razinu C1 s elementima C2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Budući da smatramo da je vještina slušanja najmanje zastupljena u programu studija, u ovom nas radu zanima jesu li studenti ovladali razinom B2 u vještini slušanja i time se približili svome cilju, kakvi su njihovi rezultati u odnosu na učenike koji jezik uče na tečaju francuskog jezika, te koja su razmišljanja studenata o zastupljenosti pojedinih jezičnih vještina u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)
130-1300869-0633 - Romanske gramatike za govornike hrvatskog (Varga, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vedrana Berlengi
(autor)