Pregled bibliografske jedinice broj: 406098
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule / Stari Grad, Hrvatska, 2-3. travnja 2009
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule / Stari Grad, Hrvatska, 2-3. travnja 2009 // Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule
Stari Grad, Hrvatska, 2009. (demonstracija, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 406098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule / Stari Grad, Hrvatska, 2-3. travnja 2009
(Projekt Stohrenschule - Workshop and public presentation: Philosophical and Pedagogical Dialogue on Virtue, Beauty and Happiness / Stari Grad, Croatia, April 2-3, 2009)
Autori
Marie-Élise Zovko (voditeljica projekta), Laura Blažetić, Marijana Bralo, Željka Lilek, Andrea Mađor Bozinović, Kristina Resanović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule
Mjesto i datum
Stari Grad, Hrvatska, 02.04.2009. - 03.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
komunikacija; ljepota; okoliš; ekologija; sreća; poštivanje drugog; tolerancija; mir; zajedništvo
(communication; beauty; enviroment; ecology; happiness; respect; tolerance; peace; collectiveness)
Sažetak
U Starom Gradu na otoku Hvaru 2-3. travnja 2009. održao se dvodnevni filozofijsko-pedagoški Projekt Stohrenschule koji je sastavnica projekta Platonizam i oblici inteligencije. Jedna od intencija Projekta jest filozofijski način razmišljanja približiti široj javnosti, u ovom slučaju građanima Starog Grada kao i drugim otočanima. U prvom dijelu ovog projekta odvijale su se izvedbe raznih aktivnosti s učenicima na temu Vrline, ljepote i sreće uopće. Cilj koji se time želio postići jest potaknuti učenike na razvijanje vlastitog mišljenja i donošenje samostalnih zaključaka, tako na primjer kroz radionicu pod nazivom "Vrt u mojoj školi i Škola u mom vrtu", učenike se potiče na razmišljanje kako unaprijediti vlastitu školu i njen vrt, odnosno kako pojedinac može utjecati na svoj okoliš, a time i na svijet oko sebe. Nakon izvođenja projektnih aktivnosti u školi, održalo se javno predstavljanje projekta u Hrvatskom domuˇ"Čitovnici", a namjera mu je bila filozofirati s građanima Starog Grada. Potrebno je istaknuti da su ciljana publika u prvom redu roditelji, nastavnici, učitelji, odnosno svi oni koji rade s djecom. Predstavljanje je bilo zamišljeno na način da auditorij bude aktivan, a ne pasivan član, te da sami posjetitelji iznesu svoja razmišljanja o suvremenim problemima u odgoju. Kako se pokazalo tom prigodom i roditelji i pedagozi su zaključili da je problem današnjeg vremena nedostatak komunikacije, koji se očituje u prvom redu u obitelji. Stoga su istaknuli kolika je važnost ovakvih radionica i aktivnosti koje se bave ravnopravno s djecom, roditeljima, a i samim učiteljima, da bi se kroz njihovu provedbu osvijestili problemi koji se javljaju prilikom odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
191-0000000-2733 - Platonizam i oblici inteligencije (Zovko, Marie-Elise, MZOS ) ( CroRIS)