Pregled bibliografske jedinice broj: 405807
Tržišna vrijednost marke
Tržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 405807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna vrijednost marke
(Brand Equity)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
CROMAR
/ - , 2008
Skup
CROMAR
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; modeli za mjerenje tržišne vrijendosti marke
(Brand Equity; Measuring Models for Brand Equity)
Sažetak
Rad je posvećen tržišnoj vrijednosti marke gdje se naglasak stavlja na elemente koji utječu na tržišnu vrijednost marke. Primjerice, u radu se utjecaj na sveukupnu vrijednost marke promatra odnos profita i prihoda od prodaje, kroz očekivani odnos profita i prihoda od prodaje te odnos klijenata i marke, odnosno kako se doživljava marka (percepcija, imidž). Okosnicu rada čine modeli za mjerenje tržišne vrijednosti marke poput Brand Asset Valuatora, Young and Rubicam, Aakerovog modela, BRANDZ modela, itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb