Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 405807

Tržišna vrijednost marke


Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, Sandra
Tržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 405807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna vrijednost marke
(Brand Equity)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
CROMAR / - , 2008

Skup
CROMAR

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; modeli za mjerenje tržišne vrijendosti marke
(Brand Equity; Measuring Models for Brand Equity)

Sažetak
Rad je posvećen tržišnoj vrijednosti marke gdje se naglasak stavlja na elemente koji utječu na tržišnu vrijednost marke. Primjerice, u radu se utjecaj na sveukupnu vrijednost marke promatra odnos profita i prihoda od prodaje, kroz očekivani odnos profita i prihoda od prodaje te odnos klijenata i marke, odnosno kako se doživljava marka (percepcija, imidž). Okosnicu rada čine modeli za mjerenje tržišne vrijednosti marke poput Brand Asset Valuatora, Young and Rubicam, Aakerovog modela, BRANDZ modela, itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, Sandra
Tržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vranešević, T., Mandić, M. & Horvat, S. (2008) Tržišna vrijednost marke. U: CROMAR.
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav and Horvat, Sandra}, year = {2008}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, modeli za mjerenje tr\v{z}i\v{s}ne vrijendosti marke}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, modeli za mjerenje tr\v{z}i\v{s}ne vrijendosti marke}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav and Horvat, Sandra}, year = {2008}, keywords = {Brand Equity, Measuring Models for Brand Equity}, title = {Brand Equity}, keyword = {Brand Equity, Measuring Models for Brand Equity}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font