Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 405644

Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia


Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 405644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia

Autori
Mandić, Miroslav ; Vranešević, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research / - , 2009

Skup
CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research

Mjesto i datum
Austrija, 04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima (CRM); besplatni potrošaki telefon
(CRM; free customer phone)

Sažetak
Rad govori o razini prihvaćenosti upravljanja odnosima s klijentima u Hrvatskoj. Okosnicu rada čini istraživanje za stolom koje je imalo za cilj utvrditi prisutnost besplatnih potrošačkih telefona kod, po prometu i dobiti, vodećih 450 hrvatskih tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mandić, M. & Vranešević, T. (2009) Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia. U: CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research.
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir}, year = {2009}, keywords = {upravljanje odnosima s klijentima (CRM), besplatni potro\v{s}aki telefon}, title = {Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia}, keyword = {upravljanje odnosima s klijentima (CRM), besplatni potro\v{s}aki telefon}, publisherplace = {Austrija} }
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir}, year = {2009}, keywords = {CRM, free customer phone}, title = {Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia}, keyword = {CRM, free customer phone}, publisherplace = {Austrija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font