Pregled bibliografske jedinice broj: 405644
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 405644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Customer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia
Autori
Mandić, Miroslav ; Vranešević, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
/ - , 2009
Skup
CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Mjesto i datum
Austrija, 04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima (CRM); besplatni potrošaki telefon
(CRM; free customer phone)
Sažetak
Rad govori o razini prihvaćenosti upravljanja odnosima s klijentima u Hrvatskoj. Okosnicu rada čini istraživanje za stolom koje je imalo za cilj utvrditi prisutnost besplatnih potrošačkih telefona kod, po prometu i dobiti, vodećih 450 hrvatskih tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb