Pregled bibliografske jedinice broj: 405536
Uloga učitelja u razrednoj nastavi
Uloga učitelja u razrednoj nastavi // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju The Teacher as a Contributor to Quality in Education / Rosić, V. (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 672-675 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 405536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u razrednoj nastavi
(Teachers' role in lower grades of primary schools)
Autori
Cindrić (Rončević), Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju The Teacher as a Contributor to Quality in Education
/ Rosić, V. - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 672-675
ISBN
953-6104-15-6
Skup
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju The Teacher as a Contributor to Quality in Education
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; razredna nastava; osobne kompetencije; uloge učitelja
(teacher; junior primary school; personal competencies; uloge učitelja)
Sažetak
Uloga učitelja u razrednoj nastavi je višestruka. Učitelj je spoj raznih ljudskih osobina, sposobnosti i djelatnosti jer tako zadovoljava zahtjevima učenika u nastavnim predmetima koje predaje. Ovaj poziv je vrlo odgovoran jer odgojem i obrazovanjem formiramo naraštaje tog istog društva u budućnosti. Postoji više tipova učitelja. Dobar učitelj odlikuje se uspješnim generacijama učenika koje odgaja i obrazuje, a svoj rad temelji na kreativnom pristupu. Prema autoričinom miošljenju novi trend življenja nameće imperativ suvremenog učitelja koji je spreman udovoljiti zahtjevima budućeg školovanja učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija