Pregled bibliografske jedinice broj: 405384
Futuristička vizija razvoja likovne kulture u nižim razredima osnovne škole
Futuristička vizija razvoja likovne kulture u nižim razredima osnovne škole // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, M i Duh, M. (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 497-501 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 405384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Futuristička vizija razvoja likovne kulture u nižim razredima osnovne škole
(Futuristic vision of fine arts development at lower grades of Primary school)
Autori
Cindrić (Rončević), Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, M i Duh, M. - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000, 497-501
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
futuristička vizija; razredna nastava; nastava likovne kulture; suvremena nastavna tehnologija
(futuristic vision; lower grades of primary school; classes of fine arts; contemporary education technology)
Sažetak
Teško je reći što i kako će biti u budućnosti, ali zato možemo krenuti od pozitivnih sadržaja sadašnjih zbivanja u nastavi likovne kulture i na njima prognozirati budući razvoj. U svakom slučaju, vladat će trend pedocentrističke orijentacije u kojoj je učenik subjekt obrazovanja. Stoga razni alternativni pravci i škole koji sa svojih stajališta proučavaju ovaj fenomen valja podržati i uzeti sve vrednote koje potiču dalji progres i ostvaruju pozitivan učinak odgoja i obrazovanja učenika. "Staru" nastavnu tehnologiju sve više potiskuje suvremena nastavna tehnologija, kao posljedica mnogih istraživanja u području pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija