Pregled bibliografske jedinice broj: 405372
Kvaliteta odgoja i obrazovanja u visokoškolskoj nastavi
Kvaliteta odgoja i obrazovanja u visokoškolskoj nastavi // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja / Kramar, M i Duh, M. (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2001. str. 103-112 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 405372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta odgoja i obrazovanja u visokoškolskoj nastavi
(Quality of Teaching at Higher Education Institutions)
Autori
Cindrić (Rončević), Anita i Katić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
/ Kramar, M i Duh, M. - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2001, 103-112
Skup
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvaliteta odgoja i obrazovanja; visokoškolska nastava; zajednički ciljevi; poticajno ozračje za učenje; organizacija odgojno-obrazovnog procesa
(quality of education; higher education Iinstitution; common aims; stimulative learning environment; organization of education process)
Sažetak
Autorice daju svoju viziju kvalitete odgoja i obrazovanja visokoškolske nastave. Kvalitetu odgoja i obrazovanja promatraju u užem i širem kontekstu društvenih zbivanja u Republici Hrvatskoj, kojim se izgrađuju modeli budućih odnosa među jedinkama društva. Drže da su temeljni čimbenici kvalitete visokoškolske nastave: zajednički ciljevi, poticajno ozračje za učenje i organizacija odgojno-obrazovnog procesa. Ukoliko su navedeni čimbenici strukturirani kvalitetno, pretpostavka je da će nastavni proces biti kvalitetan, a time i realizacija ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija