Pregled bibliografske jedinice broj: 405081
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7/8; 394-417 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 405081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja
(Coherency of Marketing Strategy and Tactics on Croatian Detergents Market)
Autori
Ivanković, Jadranka
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 59
(2008), 7/8;
394-417
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje marketingom ; marketinška strategija i taktika ;
(marketing management ; marketing strategy and tactics ; marketing mix ; STRATICS analysis ; MIXMAP marketing elements mapping model)
Sažetak
Cilj je rada istražiti sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženata za pranje rublja. Istraženi su stavovi i ponašanja potrošača u Hrvatskoj radi utvrđivanja faktora i važnosti utjecaja na donošenje odluke o kupnji deterdženata za pranje rublja. Istraživanje je provedeno slanjem anketnog upitnika elektronskom poštom, pa su prikupljena 143 odgovorena upitnika. Od 31 ponuđene tvrdnje u anketnom upitniku izdvojeno je obradom rezultata 10 faktora grupiranih u pet elemenata marketinškog miksa ; proizvod, cijena, marka, distribucija i predstavljanje. Svaki je element marketinškoga miksa defi niran sa dva najznačajnija faktora u dvije dimenzije. Sukladnost marketinških strategija i taktika za tri najznačajnija ponuđača deterdženata za pranje rublja ocijenjene su povezivanjem rezultata učinjenoga istraživanja i stratics analize i mixmap modela mapiranja elemenata marketinškoga miksa. Iz nalaza rada može se zaključiti da je zamjetan visoki stupanj sukladnosti marketinških strategija i taktika kod sva tri vodeća ponuđača deterdženata za pranje rublja, uz detektiranje prostora za buduća poboljšanja djelovanjem na području marketinškog elementa promocije i pripadajućih faktora. Rad je pokazao da hrvatski potrošači visoko vrednuju vodećeg domaćeg ponuđača deterdženata za pranje rublja uz naznaku mogućnosti za buduće jačanje tržišnih pozicija poboljšanjem performansi u dimenzijama: ukupne razine kvalitete proizvoda, odgovornog pristupa proizvođača prema zajednici i okolišu i preporuka i učestalosti predstavljanja na prodajnome mjestu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-3351 - Menadžerski alati u digitalnom poduzeću (Dabić, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb
Profili:
Jadranka Ivanković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- DOAJ
- International Bibliography of the Social Sciences: Economics
- Journal of Economic Literature