Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 405081

Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja


Ivanković, Jadranka
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7/8; 394-417 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 405081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja
(Coherency of Marketing Strategy and Tactics on Croatian Detergents Market)

Autori
Ivanković, Jadranka

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 59 (2008), 7/8; 394-417

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje marketingom ; marketinška strategija i taktika ;
(marketing management ; marketing strategy and tactics ; marketing mix ; STRATICS analysis ; MIXMAP marketing elements mapping model)

Sažetak
Cilj je rada istražiti sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženata za pranje rublja. Istraženi su stavovi i ponašanja potrošača u Hrvatskoj radi utvrđivanja faktora i važnosti utjecaja na donošenje odluke o kupnji deterdženata za pranje rublja. Istraživanje je provedeno slanjem anketnog upitnika elektronskom poštom, pa su prikupljena 143 odgovorena upitnika. Od 31 ponuđene tvrdnje u anketnom upitniku izdvojeno je obradom rezultata 10 faktora grupiranih u pet elemenata marketinškog miksa ; proizvod, cijena, marka, distribucija i predstavljanje. Svaki je element marketinškoga miksa defi niran sa dva najznačajnija faktora u dvije dimenzije. Sukladnost marketinških strategija i taktika za tri najznačajnija ponuđača deterdženata za pranje rublja ocijenjene su povezivanjem rezultata učinjenoga istraživanja i stratics analize i mixmap modela mapiranja elemenata marketinškoga miksa. Iz nalaza rada može se zaključiti da je zamjetan visoki stupanj sukladnosti marketinških strategija i taktika kod sva tri vodeća ponuđača deterdženata za pranje rublja, uz detektiranje prostora za buduća poboljšanja djelovanjem na području marketinškog elementa promocije i pripadajućih faktora. Rad je pokazao da hrvatski potrošači visoko vrednuju vodećeg domaćeg ponuđača deterdženata za pranje rublja uz naznaku mogućnosti za buduće jačanje tržišnih pozicija poboljšanjem performansi u dimenzijama: ukupne razine kvalitete proizvoda, odgovornog pristupa proizvođača prema zajednici i okolišu i preporuka i učestalosti predstavljanja na prodajnome mjestu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3351 - Menadžerski alati u digitalnom poduzeću (Dabić, Marina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jadranka Ivanković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Jadranka
Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7/8; 394-417 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ivanković, J. (2008) Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (7/8), 394-417.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka}, year = {2008}, pages = {394-417}, keywords = {upravljanje marketingom, marketin\v{s}ka strategija i taktika, }, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {59}, number = {7/8}, issn = {0424-7558}, title = {Sukladnost marketin\v{s}kih strategija i taktika na hrvatskome tr\v{z}i\v{s}tu deterd\v{z}enta za pranje rublja}, keyword = {upravljanje marketingom, marketin\v{s}ka strategija i taktika, } }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka}, year = {2008}, pages = {394-417}, keywords = {marketing management, marketing strategy and tactics, marketing mix, STRATICS analysis, MIXMAP marketing elements mapping model}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {59}, number = {7/8}, issn = {0424-7558}, title = {Coherency of Marketing Strategy and Tactics on Croatian Detergents Market}, keyword = {marketing management, marketing strategy and tactics, marketing mix, STRATICS analysis, MIXMAP marketing elements mapping model} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • DOAJ
  • International Bibliography of the Social Sciences: Economics
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font