Pregled bibliografske jedinice broj: 404981
Turističke privlačnosti Novigrada istarskog i mogućnosti njihove kvalitetnije valorizacije
Turističke privlačnosti Novigrada istarskog i mogućnosti njihove kvalitetnije valorizacije, 2000., magistarski rad, Hotelijerski fakultet, Opatija
CROSBI ID: 404981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turističke privlačnosti Novigrada istarskog i mogućnosti njihove kvalitetnije valorizacije
(Tourist Attractions of Novigrad (Istria) and the Possibilities for their Tourism Valorisation)
Autori
Krajnović, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Hotelijerski fakultet
Mjesto
Opatija
Datum
05.12
Godina
2000
Stranica
167
Mentor
Radišić, Franjo
Ključne riječi
Turističke atraktivnosti; Turistička destinacija; Turistička valorizacija
(Tourist Attractions; Tourist Destination; Tourist Valorisation)
Sažetak
Magistarski rad pripada području destinacijskog menadžmenta. U radu se multidisciplinarnim pristupom prikazuje model turističke destinacije – Novigrada istarskog, s posebnim osvrtom na turističke privlačnosti koje predstavljaju ishodište turističkog razvoja. U prvom dijelu rada prikazuje se i opisuje turistička resursna osnova i ostali turistički potencijali Novigrada, s posebnim osvrtom na blizinu emitivnih tržišta i sačuvane resurse i način života malog ribarskog gradića kao osnovne komparativne prednosti za daljnji razvoj turizma. Nadalje se u radu iznose rezultati vlastitih istraživanja turističkog tržišta u Novigradu, izvršenih metodom anketiranja tijekom 1998. i 1999. godine. U prilogu rada izneseni su i tabelarni i grafički te usporedni prikazi rezultata navedenog istraživanja. Istraživala se potrošnja, motivi i drugi relevantni čimbenici atraktivnosti i turističkog razvoja Novigrada kao turističke destinacije. U dvije promatrane godine anketirano je ukupno 727 posjetitelja Novigrada sa svih najvažnijih turističkih tržišta ove destinacije. Treći dio rada prikazuje prijedlog strategije razvoja turizma Novigrada utemeljene na principima suvremenog destinacijskog menadžmenta, pri čemu se posebno ističe značaj uspostave sustava Total Quality Managementa i njegove primjene na razini destinacije. Predlaže se strategija koja će biti zasnovana na razvoju održivog turizma uz maksimalno očuvanje autohtonosti ambijenalnih elemenata te prirodnih vrednota i kulturno-povijesne baštine, istovremeno uvažavajući potrebe i želje posjetitelja i omogućavajući kvalitetu života lokalnog stanovništva te poslovni interes investitora u turizmu, prije svega malom i srednjem poduzetništvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija