Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404966

Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića


Slunjski, Edita
Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 1; 22-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 404966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića
(Debate as a basic mode of co-operative learnign of teachers and associates in kindergartens)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 5 (2008), 1; 22-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
profesionalni razvoj učitelja (odgajatelja); refleksivna praksa; akcijsko-etnografsko istraživanje; zajednička rasprava; kultura dijaloga
(professional development of teachers (kindergarten teachers); reflecitve practice; practical ethnographic research; debate; culture of dialogue)

Sažetak
U radu se navode nedostatci tradicionalnih oblika profesionalnog razvoja učitelja (odgajatelja), a ističe vrijednost kontinuiranog istraživanja vlastite odgojno-obrazovne prakse, koje učitelje osposobljava za refleksivne praktičare. Takav se pristup profesionalnom razvoju, koji otvara put emancipaciji i profesionalnoj autonomiji učitelja, velikim dijelom oslanja na njihovo profesionalno povezivanje, zajedništvo i suradnju. Povezivanje i suradnja učitelja sa stručnjacima vode prema razvoju profesionalne zajednice učenja, u kojoj oni zajedno istražuju i raspravljaju o vlastitoj odgojno-obrazovnoj praksi, i kontinuirano zajendički uče. Akcijskim-etnografskim istraživanjem, provedenim u četiri vrtića, nastojala se postupno podizati kvaliteta odgojno-obrazovne prakse te postići kultura dijaloga i zajedničko učenje kroz raspravu. U istraživanju se pokazalo kako kvaliteta zajedničkih rasprava svih djelatnika vrtića istodobno potiče razvoj odgojno-obrazovne prakse, ali se kroz razvoj prakse i sama povratno razvija. Kako predstavlja uzrok, ali i posljedicu ostvarivanja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse, rasprava se može smatrati temeljnim modalitetom zajedničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića te instrumentom razvoja vrtića u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 1; 22-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Slunjski, E. (2008) Rasprava kao temeljni modalitet suradničkog učenja odgajatelja i stručnih suradnika vrtića. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 22-35.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2008}, pages = {22-35}, keywords = {profesionalni razvoj u\v{c}itelja (odgajatelja), refleksivna praksa, akcijsko-etnografsko istra\v{z}ivanje, zajedni\v{c}ka rasprava, kultura dijaloga}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Rasprava kao temeljni modalitet suradni\v{c}kog u\v{c}enja odgajatelja i stru\v{c}nih suradnika vrti\'{c}a}, keyword = {profesionalni razvoj u\v{c}itelja (odgajatelja), refleksivna praksa, akcijsko-etnografsko istra\v{z}ivanje, zajedni\v{c}ka rasprava, kultura dijaloga} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2008}, pages = {22-35}, keywords = {professional development of teachers (kindergarten teachers), reflecitve practice, practical ethnographic research, debate, culture of dialogue}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Debate as a basic mode of co-operative learnign of teachers and associates in kindergartens}, keyword = {professional development of teachers (kindergarten teachers), reflecitve practice, practical ethnographic research, debate, culture of dialogue} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font