Pregled bibliografske jedinice broj: 404953
Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću
Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 39-44 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 404953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću
(Children and teachers cooperative learning in kindergarten)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
/ Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 39-44
ISBN
978-953-97823-6-6
Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zajedničko učenje; učenici; učitelji; dječji vrtić
(cooperative learning; pupils; teachers; kindergarten)
Sažetak
Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta razvoja novih oblika ljudske koegzistencije, ravnopravne participacije i zajedničkog učenja učenika i odraslih. Potreba pretvorbe u mjesto zajedničkog i aktivnog samoučenja, samorazvoja i samoodgoja, tj. kvalitetnog življenja učećih subjekata, posebno je izražena u ustanovama ranoga odgoja i obrazovanja, jer su odgoj i učenje male djece utkani u cjelokupni kontekst njihova svakodnevnog življenja u vrtiću. U procesu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse vrtića, posebnu vrijednost imaju istraživanja praktičara koja vode rekonstruiranju njihova odgojno-obrazovnog pristupa, razvoju refleksivnog profesionalizma i postizanju profesionalne autonomije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)