Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404949

Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku


Drljača Margić, Branka
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku // Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2 / Tošović, Branko (ur.).
Münster: LIT Verlag, 2009. str. 263-279


CROSBI ID: 404949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku
(English in product advertisements in the Croatian and Serbian language)

Autori
Drljača Margić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2

Urednik/ci
Tošović, Branko

Izdavač
LIT Verlag

Grad
Münster

Godina
2009

Raspon stranica
263-279

ISBN
978-3-643-50055-7

Ključne riječi
hrvatski jezik ; srpski jezik ; engleski jezik ; reklame
(Croatian ; Serbian ; English ; product advertisements)

Sažetak
U radu se govori o engleskom elementu u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa. Utjecaj engleskoga analizira se na korpusu koji čine reklame prikupljene u časopisima namijenjenim ženskoj populaciji Cosmopolitan, Elle, Grazia, Lisa i Glorija za rujan i listopad 2007. godine, a koji izlaze u Hrvatskoj i Srbiji. U radu se analizira zastupljenost engleskog elementa u reklamama, razlozi uporabe engleskoga kao i mogući učinci koje ta uporaba ima. Na temelju prikupljenoga korpusa posebna se pozornost posvećuje usporedbi prisutnosti engleskoga u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-009-1300749-0629 - Unutarnje posuđivanje u hrvatskome jeziku (Turk, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Branka Drljača Margić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drljača Margić, Branka
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku // Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2 / Tošović, Branko (ur.).
Münster: LIT Verlag, 2009. str. 263-279
Drljača Margić, B. (2009) Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku. U: Tošović, B. (ur.) Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2. Münster, LIT Verlag, str. 263-279.
@inbook{inbook, author = {Drlja\v{c}a Margi\'{c}, Branka}, editor = {To\v{s}ovi\'{c}, B.}, year = {2009}, pages = {263-279}, keywords = {hrvatski jezik, srpski jezik, engleski jezik, reklame}, isbn = {978-3-643-50055-7}, title = {Engleski element u ogla\v{s}avanju na hrvatskome i srpskome jeziku}, keyword = {hrvatski jezik, srpski jezik, engleski jezik, reklame}, publisher = {LIT Verlag}, publisherplace = {M\"{u}nster} }
@inbook{inbook, author = {Drlja\v{c}a Margi\'{c}, Branka}, editor = {To\v{s}ovi\'{c}, B.}, year = {2009}, pages = {263-279}, keywords = {Croatian, Serbian, English, product advertisements}, isbn = {978-3-643-50055-7}, title = {English in product advertisements in the Croatian and Serbian language}, keyword = {Croatian, Serbian, English, product advertisements}, publisher = {LIT Verlag}, publisherplace = {M\"{u}nster} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font