Pregled bibliografske jedinice broj: 404949
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku // Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2 / Tošović, Branko (ur.).
Münster: LIT Verlag, 2009. str. 263-279
CROSBI ID: 404949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i
srpskome jeziku
(English in product advertisements in the Croatian
and Serbian language)
Autori
Drljača Margić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2
Urednik/ci
Tošović, Branko
Izdavač
LIT Verlag
Grad
Münster
Godina
2009
Raspon stranica
263-279
ISBN
978-3-643-50055-7
Ključne riječi
hrvatski jezik ; srpski jezik ; engleski jezik ; reklame
(Croatian ; Serbian ; English ; product advertisements)
Sažetak
U radu se govori o engleskom elementu u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa. Utjecaj engleskoga analizira se na korpusu koji čine reklame prikupljene u časopisima namijenjenim ženskoj populaciji Cosmopolitan, Elle, Grazia, Lisa i Glorija za rujan i listopad 2007. godine, a koji izlaze u Hrvatskoj i Srbiji. U radu se analizira zastupljenost engleskog elementa u reklamama, razlozi uporabe engleskoga kao i mogući učinci koje ta uporaba ima. Na temelju prikupljenoga korpusa posebna se pozornost posvećuje usporedbi prisutnosti engleskoga u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-009-1300749-0629 - Unutarnje posuđivanje u hrvatskome jeziku (Turk, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Branka Drljača Margić
(autor)