Pregled bibliografske jedinice broj: 404874
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a)
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a) // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 49-51
CROSBI ID: 404874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a)
(Student workload (ESTS))
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
49-51
ISBN
978-953-175-333-3
Ključne riječi
studentsko opterećenje, akumulacija bodova, ECTS, ECTS i nastavničke kompetencije
(credits accummulation, ECTS, ECTS and teacher competences)
Sažetak
U radu se iznosi kratka povijest uvođenja sustava ECTS bodova, definira se pojam ECTS-a te odnos broja ECTS-a i opterećenosti studenta. U posljednjem dijelu govori se o broju ECTS-a potrebnom za stjecanje nastavničkih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)