Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404874

Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a)


Mihaljević Djigunović, Jelena
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a) // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 49-51


CROSBI ID: 404874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a)
(Student workload (ESTS))

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
49-51

ISBN
978-953-175-333-3

Ključne riječi
studentsko opterećenje, akumulacija bodova, ECTS, ECTS i nastavničke kompetencije
(credits accummulation, ECTS, ECTS and teacher competences)

Sažetak
U radu se iznosi kratka povijest uvođenja sustava ECTS bodova, definira se pojam ECTS-a te odnos broja ECTS-a i opterećenosti studenta. U posljednjem dijelu govori se o broju ECTS-a potrebnom za stjecanje nastavničkih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena
Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a) // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 49-51
Mihaljević Djigunović, J. (2009) Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a). U: Vizek Vidović, V. (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 49-51.
@inbook{inbook, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {49-51}, keywords = {studentsko optere\'{c}enje, akumulacija bodova, ECTS, ECTS i nastavni\v{c}ke kompetencije}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Studentsko optere\'{c}enje (sustav ECTS-a)}, keyword = {studentsko optere\'{c}enje, akumulacija bodova, ECTS, ECTS i nastavni\v{c}ke kompetencije}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {49-51}, keywords = {credits accummulation, ECTS, ECTS and teacher competences}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Student workload (ESTS)}, keyword = {credits accummulation, ECTS, ECTS and teacher competences}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font