Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404726

Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi


Rončević, Anita
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi // Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008. / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: M-print, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 404726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi
(Evaluation of multimedija application in classroom the first to fourth grade)

Autori
Rončević, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008. / Plenković, Mario - Zagreb : M-print, 2008

ISBN
978-953-6226-18-4

Skup
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2008. - 28.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
multimedij; evaluacija; multimedijsko učenje; progresivistička pedagogija; kognitivističke teorije.
(multimedia; evaluation; multimedia learning; progressive pedagogy; theories of cognitivism.)

Sažetak
Osnovu rada autorice predstavlja istraživanje o multimedijima u kojem se proučava segment evaluacije uporabe multimedija u nastavi. Istraživanje je utemeljeno na implicitnoj progresivističkoj (konstruktivističkoj) pedagogiji i kognitivističkim teorijskim pristupima. Suvremena nastava nameće tražinje novih i boljih rješenja poučavanja i učenja koja vode većoj učinkovitosti nastave. Upravo se zbog toga ispituje segment koji se odnosi na evaluaciju multimedija, jer se njome regulira daljnji odabir i uporaba multimedija. Zaključci rada upućuju na daljnje osvješćivanje učitelja o značaju evaluacije uporabe multimedija u poticanju različitih sposobnosti, vještina, navika i stavova učenika, jer se time stvaraju didaktički kriteriji procjene multimedija što direktno utječe na osmišljavanje novih nastavnih strategija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Rončević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Anita
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi // Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008. / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: M-print, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rončević, A. (2008) Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi. U: Plenković, M. (ur.)Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008..
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Anita}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2008}, keywords = {multimedij, evaluacija, multimedijsko u\v{c}enje, progresivisti\v{c}ka pedagogija, kognitivisti\v{c}ke teorije.}, isbn = {978-953-6226-18-4}, title = {Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi}, keyword = {multimedij, evaluacija, multimedijsko u\v{c}enje, progresivisti\v{c}ka pedagogija, kognitivisti\v{c}ke teorije.}, publisher = {M-print}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Anita}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2008}, keywords = {multimedia, evaluation, multimedia learning, progressive pedagogy, theories of cognitivism.}, isbn = {978-953-6226-18-4}, title = {Evaluation of multimedija application in classroom the first to fourth grade}, keyword = {multimedia, evaluation, multimedia learning, progressive pedagogy, theories of cognitivism.}, publisher = {M-print}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font