Pregled bibliografske jedinice broj: 404726
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi // Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008. / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: M-print, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 404726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi
(Evaluation of multimedija application in classroom the first to fourth grade)
Autori
Rončević, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008.
/ Plenković, Mario - Zagreb : M-print, 2008
ISBN
978-953-6226-18-4
Skup
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedij; evaluacija; multimedijsko učenje; progresivistička pedagogija; kognitivističke teorije.
(multimedia; evaluation; multimedia learning; progressive pedagogy; theories of cognitivism.)
Sažetak
Osnovu rada autorice predstavlja istraživanje o multimedijima u kojem se proučava segment evaluacije uporabe multimedija u nastavi. Istraživanje je utemeljeno na implicitnoj progresivističkoj (konstruktivističkoj) pedagogiji i kognitivističkim teorijskim pristupima. Suvremena nastava nameće tražinje novih i boljih rješenja poučavanja i učenja koja vode većoj učinkovitosti nastave. Upravo se zbog toga ispituje segment koji se odnosi na evaluaciju multimedija, jer se njome regulira daljnji odabir i uporaba multimedija. Zaključci rada upućuju na daljnje osvješćivanje učitelja o značaju evaluacije uporabe multimedija u poticanju različitih sposobnosti, vještina, navika i stavova učenika, jer se time stvaraju didaktički kriteriji procjene multimedija što direktno utječe na osmišljavanje novih nastavnih strategija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Rončević
(autor)