Pregled bibliografske jedinice broj: 404725
Univerzalna istina u razvijanju osobnih i profesionalnih kompetencija odgajatelja i učitelja
Univerzalna istina u razvijanju osobnih i profesionalnih kompetencija odgajatelja i učitelja // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja : zbornik radova s međunorodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 404725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Univerzalna istina u razvijanju osobnih i
profesionalnih kompetencija odgajatelja i učitelja
(Universal truth in developing personal and
professional competencies of pre-school and
primary school teachers)
Autori
Rončević, Anita ; Vičević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja : zbornik radova s međunorodnoga znanstveno-stručnog skupa
/ Bacalja, Robert - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010, 1-7
ISBN
9789537237400
Skup
Znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
duhovna pedagogija ; upravljanje energijama ; reprogramiranje svijesti ; epistemološki stavovi
(spiritual pedagogy ; managing one's energy ; reprogramming of one's consciousness ; epistemological attitude ; calming one's mind ; ego)
Sažetak
Univerzalna istina je temeljno polazište u razvijanju osobnih i profesionalnih kompetencija odgajatelja i učitelja, čime stvaramo razvojno usmjerene moderatore odgojno-obrazovnih procesa. Njezino "isčitavanje" vodi osobu na više razine svijesti, potičući rast i razvoj pozitivnih osobnih i profesionalnih kompetencija odgajatelja i učitelja koje su, ujedno, i osnovni čimbenici kvalitetne komunikacije. Što je komunikacija kvalitetnija, među sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, to je i njihov učinak veći. Naveden proporcionalni odnos uvjetuje stalno-situacijska učenja, reprogramiranje svijesti i upravljanje osobnim energijama odgajatelja i učitelja, čime se permanentno uklanjaju autocenzure metodičkih prisupa djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija