Pregled bibliografske jedinice broj: 404715
Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave
Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, Daniela (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci, 2008. str. 257-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 404715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave
(Encouraging visual-spatial abilities of primary school pupils in grades 1-4)
Autori
Rončević, Anita ; Rončević, Kata ; Trbojević, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Lifelong learning for sustainable development
/ Uzelac, Daniela - Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci, 2008, 257-264
ISBN
078-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za odživi razvoj Lifelong learning for sustainable development
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Vizualno-spacijalne sposobnosti; multimedijska nastava; prirodna baština; održiv razvoj; škola u prirodi; cjeloživotno učenje.
(Visual-spatial abilities; multimedia-instruction; natural heritage; sustainable development; school outdoors; life-long learning.)
Sažetak
Osnovu rada autora predstavlja Gardnerova Teorija višestruke inteligencije u kojoj značajno mjesto zauzima: vizualno-spacijalna inteligencija, kao jedna od više različitih vrsti inteligencija. U empirijskom dijelu rada autori daju prikaz mogućnosti poticanja vizualno-spacijalnih sposobnosti kroz primjere nastave u školi i škole u prirodi. Učionička i izvanučionička nastava profilirana je razvojno. Multisenzornom nastavom razvijaju se oblici učenja kojima učenici samostalno dolaze do novih spoznaja. Upoznavanjem prirodne baštine kod učenika potičemo vizualno-spacijalne sposobnosti, osposobljavamo ih za cjeloživotno učenje i razvijamo svijest o održivom razvoju. Jedinstvenom nastavnom temom realizira se međupredmetno povezivanje tj. interakcija sadržaja. Zaključci rada temelje se na multimedijskoj nastavi koja implicira mnoge didaktičke transformacije, karakteristične za suvremenu nastavu, kao što su: epistemološki stavovi učitelja o razvojnim odgojno-obrazovnim postignućima učenika te ekološkom osvješćivanju učenika, osmišljavanje nastavnih strategija koje, pored ostalih, potiču i vizualno-spacijalne sposobnosti učenika te primjenjivost naučenog u životnim situacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija