Pregled bibliografske jedinice broj: 404664
Cjeloživotno učenje i održivi razvoj – potreba redizajniranja odgojno-obrazovnih programa
Cjeloživotno učenje i održivi razvoj – potreba redizajniranja odgojno-obrazovnih programa // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 (Lifelong learning for sustainable development - Issue 1) / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 287-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 404664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje i održivi razvoj – potreba redizajniranja odgojno-obrazovnih programa
(Lifelong learning and sustainable development - need for redesigning of educational programs)
Autori
Klapan, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 (Lifelong learning for sustainable development - Issue 1)
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 287-292
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; održivi razvoj; odgojno-obrazovni programi
(lifelong learning; sustainable development; educational programs)
Sažetak
Obrazovanje za održivi razvoj jedno je od prioritetnih ciljeva i zadataka modernog obrazovanja u konceptu cjeloživotnog učenja. Pri koncipiranju novih i redizajniranju postojećih odgojno-obrazovnih programa valjalo bi implementirati ciljeve, zadatke i sadržaje održivog razvoja uvažavajući holistički pristup. Postojeći sadržaji često su svedeni samo na jedan aspekt – najčešće ekološki. U prilog nedostatnoj zastupljenosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj idu i rezultati istraživanja koji su pokazali da ispitanici nisu upoznati sa pojmom održivog razvoja i mogućnostima obrazovanja za održivi razvoj u konceptu cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1292 - Obrazovanje žena u svijetu promjena (Vrcelj, Sofija, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka