Pregled bibliografske jedinice broj: 404449
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.)
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.) // Tržište, 18 (2006), 1/2; 97-101 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 404449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.)
(Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : review)
Autori
Petljak, Kristina
Izvornik
Tržište (0353-4790) 18
(2006), 1/2;
97-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
marketing; tranzicijske zemlje; CEE
(marketing; emerging countries; Central and Eastern Countries)
Sažetak
Knjiga "Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe", u izdanju Palgrave Macmillana, Basingstoke, New York, 2005., opisuje radikalne promjene u zemljama središnje i istočne Europe koje su uzrok promjena u području marketinga cijele regije. Ova dinamična, ali heterogena regija različita je s aspekta povijesnog i ekonomskog razvoja, kulture i poslovne prakse svake pojedine zemlje. Knjiga ‘ Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe’ daje najnoviju sliku o ključnim čimbenicima koji su utjecali na razvoj marketinga, kao i sadašnjim marketinškim aktivnostima svake pojedine zemlje u regiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Palgrave Macmillan, 2005. ; ISBN 978-1403947505
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM