Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404449

Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.)


Petljak, Kristina
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.) // Tržište, 18 (2006), 1/2; 97-101 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 404449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.)
(Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : review)

Autori
Petljak, Kristina

Izvornik
Tržište (0353-4790) 18 (2006), 1/2; 97-101

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
marketing; tranzicijske zemlje; CEE
(marketing; emerging countries; Central and Eastern Countries)

Sažetak
Knjiga "Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe", u izdanju Palgrave Macmillana, Basingstoke, New York, 2005., opisuje radikalne promjene u zemljama središnje i istočne Europe koje su uzrok promjena u području marketinga cijele regije. Ova dinamična, ali heterogena regija različita je s aspekta povijesnog i ekonomskog razvoja, kulture i poslovne prakse svake pojedine zemlje. Knjiga ‘ Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe’ daje najnoviju sliku o ključnim čimbenicima koji su utjecali na razvoj marketinga, kao i sadašnjim marketinškim aktivnostima svake pojedine zemlje u regiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Palgrave Macmillan, 2005. ; ISBN 978-1403947505



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Petljak, Kristina
Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.) // Tržište, 18 (2006), 1/2; 97-101 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Petljak, K. (2006) Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.). Tržište, 18 (1/2), 97-101.
@article{article, author = {Petljak, Kristina}, year = {2006}, pages = {97-101}, keywords = {marketing, tranzicijske zemlje, CEE}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Prikaz knjige: Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : The Balkans/ Marinov, Marin (ur.)}, keyword = {marketing, tranzicijske zemlje, CEE} }
@article{article, author = {Petljak, Kristina}, year = {2006}, pages = {97-101}, keywords = {marketing, emerging countries, Central and Eastern Countries}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing in the Emerging countries of Central and Eastern Europe : review}, keyword = {marketing, emerging countries, Central and Eastern Countries} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font