Pregled bibliografske jedinice broj: 404338
Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama
Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama // Logopedija, 2 (2010), 1; 1-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 404338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Narativni diskurs predškolske djece s posebnim
jezičnim teškoćama
(Narrative discourse in preschool children with
specific language impairment)
Autori
Arapović, Diana ; Grobler, Marinka ; Jakubin, Maša
Izvornik
Logopedija (1330-5484) 2
(2010), 1;
1-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
narativna sposobnost ; posebne jezične teškoće
(narrative abiliy ; specific language impairment)
Sažetak
Posebne jezične teškoće su termin koji se koristi za djecu urednoga sluha, bez oštećenja SŽS-a, dobrih neverbalnih sposobnosti i urednoga intelektualnog i emocionalnog razvoja čiji jezični razvoj ne odgovara njihovoj dobi. Takve teškoće mogu uključivati sve jezične sastavnice (fonologiju, morfologiju, semantiku, sintaksu i pregmatiku), ili samo jednu od njih. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama, tijekom cijelog predškolskog perioda, u najvećem broju slučajeva, nisu sposobna samostalno ispričati priču na zadanu temu. Poticaj za pripovijedanje djece s posebnim jezičnim teškoćama mora biti visoko strukturiran.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Diana Arapović
(autor)