Pregled bibliografske jedinice broj: 404258
Myths in Media Texts
Myths in Media Texts // Medianali, 2 (2008), 4; 145-163 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 404258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Myths in Media Texts
Autori
Car, Viktorija
Izvornik
Medianali (1846-436X) 2
(2008), 4;
145-163
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
media; media text; narratives; myths
Sažetak
Autorica u tekstu definira i objašnjava pripovjedne elemente u medijskim tekstovima te ističe mit kao njihov konstitutivni element. Polazeći od činjenice da se cjelokupna ljudska komunikacija temelji na pripovijedanju priča, autorica daje pregled narativne teorije u medijima. Iako se događaji sami nameću kao medijske priče, proces je i suprotan – mediji stvaraju priče od pojedinih događaja. Taj kružni proces medijatizacije ovisan je, ali istovremeno i odgovoran za procese kontekstualizacije događaja i osoba. Smještajući problematiku u hrvatski medijski kontekst, na primjerima mitoloških struktura korištenih u izvještavanju o braniteljima i tajkunima, autorica potvrđuje da su mitološke strukture važan element u medijskom oblikovanju i prezentiranju događaja. Pod utjecajem društvenih, političkih i ekonomskih prilika, mediji biraju kut iz kojeg će određen događaj ili osoba biti prezentirani javnosti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2683 - Metaforizacije političke zajednice u javnom diskursu: Hrvatska i Europska unija (Žanić, Ivo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Viktorija Car
(autor)