Pregled bibliografske jedinice broj: 403943
Primjena marketinga u jedinicama lokalne samouprave s osvrtom na grad Požegu
Primjena marketinga u jedinicama lokalne samouprave s osvrtom na grad Požegu // Ekonomski vjesnik, 1 (2003), 123-140 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 403943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u jedinicama lokalne samouprave s osvrtom na grad Požegu
(Marketing in the local-self government in Požega)
Autori
Marinac, Antun ; Mujić, Nihada ; Štefanac, Karolina
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 1
(2003);
123-140
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
lokalna samouprava
(local self government)
Sažetak
Na lokalnu samoupravu autori gledaju kao na civilizacijsku tekovinu koja je teorijski i praktično sastavnica svih suvremenih demokratskih političkih sustava u svijetu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek,
Veleučilište u Požegi
Profili:
Antun Marinac
(autor)