Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 403660

Uloga geografije u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj


Pejnović, Dane
Uloga geografije u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj // Hrvatsko školstvo, sadašnje stanje i vizija razvoja / Popović, Stanko (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 107-115 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 403660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga geografije u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj
(Role of geography in primary and secondary education in Croatia)

Autori
Pejnović, Dane

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Hrvatsko školstvo, sadašnje stanje i vizija razvoja / Popović, Stanko - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008, 107-115

Skup
Hrvatsko školstvo, sadašnje stanje i vizija razvoja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.01.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
geografija; osnovna škola; srednja škola; HNOS
(geography; primary school; secondary school; curriculum)

Sažetak
Cilj rada je pridonijeti razumijevanju uloge i značenja geografije u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva školskog kurikuluma Hrvatske i europskih zemalja. Obrazlažu se razlozi za zadržavanje geografije kao temeljnog nastavnog predmeta za geoznanstveno obrazovanje u općim i prirodoslovnim gimnazijama, s odgovarajućom satnicom u svim razredima obrazovnog odnosnog ciklusa. Kao temeljni argumenti iznose se: shvaćanje geografije kao sintetičke znanosti o prostornom kompleksu geosfere (s velikim didaktičkim potencijalom) ; geografija kao odgovor na zahtjeve vremena u 21. stoljeću (stoljeću interdisciplinarnosti) ; doprinos edukaciji za održivi razvoj ; integriranje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnom procesu ; zastupljenost i uloga geografije u školskim kurikulumima europskih zemalja ; učeničko vrednovanje geografije kao nastavnog predmeta u Hrvatskoj ; doprinos ostvarivanju strategije Hrvatskog nacionalnog kurikuluma (HNAK).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dane Pejnović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pejnović, Dane
Uloga geografije u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj // Hrvatsko školstvo, sadašnje stanje i vizija razvoja / Popović, Stanko (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 107-115 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pejnović, D. (2008) Uloga geografije u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj. U: Popović, S. (ur.)Hrvatsko školstvo, sadašnje stanje i vizija razvoja.
@article{article, author = {Pejnovi\'{c}, Dane}, editor = {Popovi\'{c}, S.}, year = {2008}, pages = {107-115}, keywords = {geografija, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, HNOS}, title = {Uloga geografije u osnovnom i srednjo\v{s}kolskom obrazovanju u Hrvatskoj}, keyword = {geografija, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, HNOS}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pejnovi\'{c}, Dane}, editor = {Popovi\'{c}, S.}, year = {2008}, pages = {107-115}, keywords = {geography, primary school, secondary school, curriculum}, title = {Role of geography in primary and secondary education in Croatia}, keyword = {geography, primary school, secondary school, curriculum}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font