Pregled bibliografske jedinice broj: 403510
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe // Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine
Neum, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 403510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe
(Comparative analysis of teaching program documents of Republic of Slovenia, Republic of Croatia and Bosnia and Herzegovina – example of the analysis of the approach to regional geography of Europe)
Autori
Vuk, Ružica ; Curić, Zoran ; Jakovčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine
/ - , 2008
Skup
2. kongres geografa Bosne i Hercegovine
Mjesto i datum
Neum, Bosna i Hercegovina, 08.10.2008. - 11.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavni plan; nastavni program; ciljevi učenja; načelo aktualizacije; obrazovna postignuća (obrazovni ishodi); vanjsko vrednovanje; samovrednovanje; ključni pojmovi
(Teaching plan; teaching program; aims of the subject; principle of actuality; education attainments; external evaluation; self-evaluation; key topics.)
Sažetak
U radu su analizirani temeljni dokumenti obveznog osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, Republici Sloveniji te Bosni i Hercegovini na primjeru sadržaja geografije Europe. U dokumentima su analizirani sljedeći elementi: koja dob učenika uči Geografiju Europe, kolika je tjedna satnica, koji su programski sadržaji navedeni u programskim dokumentima, u kojoj su mjeri nastavni sadržaji o Geografiji Europe aktualni s obzirom na prostorne pojave i procese, kako su iskazani ciljevi učenja, obrazovna postignuća i ključni pojmovi, koje ključne kompetencije učenici razvijaju učenjem Geografije Europe, koje su kroskurikularne teme integrirane u nastavni program geografije, kolika je autonomija nastavnika u poučavanju Geografije Europe, postoji li vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika te samovrednovanje škola i nastavnika. Cilj rada je utvrđivanje razlika u konceptu, strukturi i sadržaju nastavnih planova i programa Repulike Slovenije, Republike Hrvatske te Bosne i Hercegovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1191306-1369 - Geografsko vrednovanje prostornih resursa ruralnih i krških područja Hrvatske (Pejnović, Dane, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb