Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 403510

Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe


Vuk, Ružica; Curić, Zoran; Jakovčić, Martina
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe // Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine
Neum, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 403510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe
(Comparative analysis of teaching program documents of Republic of Slovenia, Republic of Croatia and Bosnia and Herzegovina – example of the analysis of the approach to regional geography of Europe)

Autori
Vuk, Ružica ; Curić, Zoran ; Jakovčić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine / - , 2008

Skup
2. kongres geografa Bosne i Hercegovine

Mjesto i datum
Neum, Bosna i Hercegovina, 08.10.2008. - 11.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavni plan; nastavni program; ciljevi učenja; načelo aktualizacije; obrazovna postignuća (obrazovni ishodi); vanjsko vrednovanje; samovrednovanje; ključni pojmovi
(Teaching plan; teaching program; aims of the subject; principle of actuality; education attainments; external evaluation; self-evaluation; key topics.)

Sažetak
U radu su analizirani temeljni dokumenti obveznog osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, Republici Sloveniji te Bosni i Hercegovini na primjeru sadržaja geografije Europe. U dokumentima su analizirani sljedeći elementi: koja dob učenika uči Geografiju Europe, kolika je tjedna satnica, koji su programski sadržaji navedeni u programskim dokumentima, u kojoj su mjeri nastavni sadržaji o Geografiji Europe aktualni s obzirom na prostorne pojave i procese, kako su iskazani ciljevi učenja, obrazovna postignuća i ključni pojmovi, koje ključne kompetencije učenici razvijaju učenjem Geografije Europe, koje su kroskurikularne teme integrirane u nastavni program geografije, kolika je autonomija nastavnika u poučavanju Geografije Europe, postoji li vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika te samovrednovanje škola i nastavnika. Cilj rada je utvrđivanje razlika u konceptu, strukturi i sadržaju nastavnih planova i programa Repulike Slovenije, Republike Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-1191306-1369 - Geografsko vrednovanje prostornih resursa ruralnih i krških područja Hrvatske (Pejnović, Dane, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Curić (autor)

Avatar Url Ružica Vuk (autor)

Avatar Url Martina Jakovčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vuk, Ružica; Curić, Zoran; Jakovčić, Martina
Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe // Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine
Neum, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vuk, R., Curić, Z. & Jakovčić, M. (2008) Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe. U: Zbornik 2. kongresa geografa Bosne i Hercegovine.
@article{article, author = {Vuk, Ru\v{z}ica and Curi\'{c}, Zoran and Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2008}, keywords = {nastavni plan, nastavni program, ciljevi u\v{c}enja, na\v{c}elo aktualizacije, obrazovna postignu\'{c}a (obrazovni ishodi), vanjsko vrednovanje, samovrednovanje, klju\v{c}ni pojmovi}, title = {Komparativna analiza programskih dokumenata Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine na primjeru analize pristupa u regionalnoj geografiji Europe}, keyword = {nastavni plan, nastavni program, ciljevi u\v{c}enja, na\v{c}elo aktualizacije, obrazovna postignu\'{c}a (obrazovni ishodi), vanjsko vrednovanje, samovrednovanje, klju\v{c}ni pojmovi}, publisherplace = {Neum, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vuk, Ru\v{z}ica and Curi\'{c}, Zoran and Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2008}, keywords = {Teaching plan, teaching program, aims of the subject, principle of actuality, education attainments, external evaluation, self-evaluation, key topics.}, title = {Comparative analysis of teaching program documents of Republic of Slovenia, Republic of Croatia and Bosnia and Herzegovina and \#8211; example of the analysis of the approach to regional geography of Europe}, keyword = {Teaching plan, teaching program, aims of the subject, principle of actuality, education attainments, external evaluation, self-evaluation, key topics.}, publisherplace = {Neum, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font