Pregled bibliografske jedinice broj: 403426
Učeničko razumijevanje grafova u mehanici
Učeničko razumijevanje grafova u mehanici, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet- Matematički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 403426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko razumijevanje grafova u mehanici
(Student understanding of kinematic graphs)
Autori
Katić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet- Matematički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
10.11
Godina
2008
Stranica
40
Mentor
Planinić, Maja
Ključne riječi
nastava fizike ; nastava matematike ; grafovi ; kinematika
(physics teaching ; mathematics teaching ; graphs ; kinematics)
Sažetak
Provedeno je preliminarno istraživanje učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu fizike i matematike na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. Sastavljen je test od 8 parova paralelnih pitanja iz fizike (kinematike) i matematike kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta. Rezultati pokazuju da su učenici na pet parova pitanja pokazali bolje razumijevanje grafova u kontekstu matematike, a na preostala tri je razumijevanje bilo bolje u kontekstu fizike. Najtežim se pokazalo interpretiranje nagiba grafa i površine ispod grafa u kontekstu fizike. Diskutirat će se najčešće učeničke poteškoće u razumijevanju grafova i usporediti poteškoće u oba konteksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Planinić
(mentor)