Pregled bibliografske jedinice broj: 403225
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1) / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 139-144
CROSBI ID: 403225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja
(Lifelong Learning and Learning Organizations for a Sustainable Future: Challenges and Issues)
Autori
Čepić, Renata ; Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1)
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
139-144
ISBN
978-953-98445-5-2
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, organizacija koja uči, promjene, upravljanje znanjem i učenjem, održiva budućnost
(lifelong learning, learning organization, change, knowledge and learning management, sustainable future)
Sažetak
U svijetu koji karakteriziraju dinamične i kompleksne promjene, potreba za cjeloživotnim učenjem pojedinaca i razvojem organizacija koje uče sve je veća. Brzina kojom pojedinci i organizacije uče smatra se jedinom održivom konkurentnom prednošću te nužnim odgovorom na svekolike promjene. Sve to predstavlja izazov odgojno-obrazovnim ustanovama koje imaju primarnu ulogu u stvaranju i širenju znanja te zahtijeva od njih da se mijenjaju i razvijaju prema organizacijama koje uče. Naime danas više nego ikad prije opstanak i održivost najsposobnijih znači zapravo opstanak i održivost najsposobnijih za učenje. U radu se kritički propituju glavne značajke i pitanja potaknuta konceptima cjeloživotnog učenja i organizacije koja uči te iznose razmišljanja o stanju i mogućnostima razvoja odgojno-obrazovnih ustanova prema organizacijama koje uče.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka